loading...
مهاجرت به کانادا,اقامت کانادا,تحصیل در استرالیا
mohsen بازدید : 71 یکشنبه 10 اسفند 1399 نظرات (0)

شناخت سبک های کلاس آموزش طراحی سایتبا ضمانت

 

بازدیدکنندگان گرامی ، دوره های تخصصی و کاربردی طراحی سایت با همت آموزشگاه طراحی سایت لرنو وب و شرکت داده پردازان ایفانت برگزار میگردد.

آموزش طراحی سایت - دوره آموزش طراحی سایت

مدت هاست که دوره های طراحی سایت در ایران به صورت تئوری و یا به گونه ای برگزار میگردند که در پایان دوره معمولا شما به یک طراح سایت تبدیل نشده و نمیتوانید به صورت عملی وارد بازار کار شوید.

اگر قبلا با این دوره های تئوری آشنا شده باشید در آنها شرکت کرده باشید یقینا به این سوالات در ذهن رسیده اید .

اصلا آموزش خوبی در کشور وجود دارد ؟

اصلا دوره واقعی وجود دارد که بتوان از آن کار یاد گرفت ؟

اصلا طراح سایت ها می آیند اسرار کار خودشان را به ما یاد بدهند ؟

بنابراین ما تصمیم گرفتیم در جهت رفع این مشکلات یک دوره کاملا کاربردی برگزار کنیم . این بار شرکت داده پردازان ایفانت با برند لرنو وب که از قدیمی های طراحی سایت و سئوی ایران است با همکاری شرکت داده پردازان ایفانت اقدام به ارائه کلاس های آموزشی طراحی سایت با کاربردی ترین تکنیک های روز کرده است.

این دوره های طراحی سایت بصورت خصوصی برگزار می گردند .

دوره ها بصورت خصوصی و کلاس های یک نفره یا نهایتا دو نفره برگزار می گردد . به همین دلیل آموزش برای خود شما اختصاصی می شود و کیفیت کلاس ها بسیار بالاست .

چون کلاس ها خصوصی است اگر شرکت و یا پروژه ای داشته باشید آموزش ها بر اساس شرکت و یا پروژه خودتان آموزش داده می شود تا بالاترین بازدهی را داشته باشد .


مدرک دوره پس از گذراندن دوره در صورت درخواست اعطا میگردد.

آیا هزینه دوره ها بالاست ؟

خیر , این دوره که مجموعا 20 روز زمان می برد و سه ماه هم پشتیبانی پس از دوره دارد یک دوره ای است که برای شما خصوصی ارائه می شود و با ارائه تجربیات شما را دارای مهارت های حرفه ای در طراحی سایت می کند که می تواند درآمدهای بسیار بالایی برای شما به ارمغان آورد با یک حساب کتاب ساده می توان فهمید هزینه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت کار با این دانشی که یادگرفته اید می توانید صدها برابر این هزینه را بدست آورید .
آموزش ویدئویی
 
 
پشتیبانی و مزایا



پس از پایان دوره یک وب سایت توسط خود شما طراحی میشود و شما به مدت 6 ماه از مشاوره های مدرس برخوردار خواهید بود تا این وب سایت را به صورت کامل راه اندازی نمائید.

با توجه به شرایط فعلی بازار کار بسیاری از افرادی که در گذشته به فکر کسب و کار آنلاین نبودن الان به فکر راه اندازی سایت فروشگاهی افتادن تا بتونن به صورت آنلاین یه بازار جدید برای خودشون ایجاد کنن. این نکته باعث شده که بسیاری از افراد به دنبال این باشن که بدونن قیمت طراحی سایت چقدر هست غافل از اینکه قبل از اهمیت قیمت ، کارایی وب سایت مهم هست و بالا یا پایین بودن هزینه نمیتونه الزاما منجر به خوب یا بد بودن کارایی یک سایت بشه. تو این مقاله سعی میکنیم مواردی که مورد نیاز یک سایت فروشگاهی اینترنتی یا به قول معروف همون فروشگاه آنلاین هست رو به شما ارائه کنیم.

بسیاری از افرادی که میخوان تازه سایت خودشونو راه اندازی کنن به اشتباه فکر میکنن یک فروشگاه اینترنتی خوب باید ظاهر خیلی خیلی جذابی داشته باشه ، تمام کالاهای خوب تو نگاه اول روی صفحه اصلی سایت قابل سفارش باشه و کلی ایده اشتباه دیگه! درحالی که چنین چیزی نیست.

یک فروشگاه آنلاین باید از نظر ظاهر به گونه ای باشه که شلوغی بیش از حد نداشته و کاربران به راحتی بتونن به بخش های مختلف اون دسترسی پیدا کنن ، این مورد باعث میشه کاربران خیلی راحت بتونن محصولی که نیاز دارن پیدا کنن و خرید انجام بدن.

مورد بعدی که برای یک فروشگاه اینترنتی مهم هست ، سادگی در نحوه ثبت سفارش هست. تا میتونین شرایطی رو فراهم کنین که مشتریان به راحتی بتونن سفارششون رو ثبت کنن ، هرقدر روند ثبت سفارش راحت تر باشه فروش شما هم بیشتر خواهد شد.

تو فروشگاه خودتون سعی کنین شرایطی رو فراهم کنین که اگر محصول شما دارای ویژگی های مختلفی هست کاربرا بتونن به راحتی این ویژگی ها رو مشاهده کنن. این ویژگی ها میتونه عکس ، فیلم ، سایزبندی ، رنگبندی و ... باشه.

مورد بعدی که اهمیت بسیار زیادی داره ، مختصر و مفید بودن توضیحات برای هر محصول هست. از ارائه توضیحات اضافه جدا پرهیز کنید.

سعی کنید داخل توضیحات هر محصول ، محصولات مشابه یا محصولات مرتبط رو هم نمایش بدین ( البته با تعداد محدود ) . اینکار باعث میشه کاربر یه ذهنیتی نسبت به خرید این محصولات مشابه پیدا کنه و اصلا بعید نیست از این محصولات معرفی شده هم خرید کنه.

یک نکته بسیار مهم این هست که همیشه قیمت های بروز داشته باشید و موجودی انبار خودتونو داخل سایت دقت کنید. اینکه مشتری چیزی رو با یک قیمت خرید کنه اما قیمت الان شما متفاوت باشه  ( حالا ارزونتر یا گرونتر ) یا اینکه چیزی رو خرید کنه اما موجود نباشه ، ضرر بسیار بدی رو به شما میزنه چون دیگه خیلی سخت هست تصور کنیم این فرد بعدا بازم از شما چیزی رو خرید کنه.

درمجموع به جای اینکه فقط به فکر جذابیت های ظاهری سایتتون باشین ، اول از همه به کاربرپسندی و راحت بودن کار برای کاربرانتون اهمیت بدین. اینو درنظر بگیرید که بسیاری از کاربران بسته به شغل و شرایطشون ممکنه دانش کامپیوتر یا اینترنتی بالایی نداشته باشن ، شرایط رو به گونه ای فراهم کنین که همه بتونن به راحتی از سایت خرید کنن.

زیبایی ظاهری مهم هست اما اولویت اصلی باید کاربرپسندی یک سایت باشه. کسی به خاطر زیبایی ظاهری سایتتون از شما خرید نمیکنه ، قیمت های شما و کاربرپسندی سایتتون هست که براتون فروش به ارمغان میاره.

امیدوارم تونسته باشیم کمکی به شما عزیزان کرده باشیم.

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوی ساماندهی از وزارت ارشاد و قرارداد مستقیم با بانک صادرات پرداخت امن و راحتی را برای شما تضمین میکند .

برای توضیح می توانید به  کلاس طراحی سایت مراجعه کنید .

جهت معارفه click hereبروید

mohsen بازدید : 97 دوشنبه 17 مهر 1396 نظرات (0)

درود چه  توصیه هایی در باره ی  لابرا سئو میدانید.


زمینه ی اصلی فعالیت لابراسئو چیست:

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز ,لابراسئو  وب سایتی قدرتمند و نوظهور میباشد که براساس آزمایشات دقیق و تحقیقاتی مستند محتوا های درست و معتبری را برای آموزش سئو در ایران در اختیار شما عزیزان میگذارد.

اما چرا میگوییم لابراسئو منبع معتبری از علم سئو را در اختیار شما میگذارد.
  مشکلات منابع کنونی سئو در ایران :

  منابع کنونی موجود برای سئو در ایران شامل یکی از دسته های زیر میباشد که هر کدام دارای مشکلاتی هستند که در ذیل به آن ها می پردازیم.
مشکلات منابع کنونی سئو در ایران


1 -منابع کپی:

این منابع هیچ اعتباری ندارند چرا که نه بر معتبر بودن دانش و علم شخص کپی کننده اعتباری است و نه بر منبعی که از آن کپی کرده است اعتباری میباشد  فقط عمل کپی بدون هیچ ویرایشی بر اساس علم سئو صورت گرفته است  پس این منابع هیچ اعتباری ندارند.

2 منابع ترجمه شده :

این منابع با ترجمه کردن سایت های انگلیسی زبان که در زمینه ی سئو فعالیت دارند محتوا های ترجمه شده ای از سئو در اختیار کاربران قرار میدهند اما مشکل این منابع ترجمه شده چیست .

با کمی دقت به راحتی میتوان به این موضوع رسید که گوگل رفتاری مشابه برای سایت های انگلیسی زبان با سایت های غیر انگلیسی زبان به ویژه فارسی زبان ندارد یعنی که هنوز به این توانایی نرسیده است که دقتی که برای بررسی سایت های انگلیسی زبان میگذارد برای سایت ها با زبان های دیگر هم بگذارد.

برای مشخص شدن این موضوع چند مثال می آوریم :


گزینه گوگل خود اعلام کرده است برخی از سایت ها را رندوم وار توسط نیرو های انسانی خود (کارمندان خود) بررسی میکند میدانیم که این موضوع تا بحال برای سایت های فارسی زبان اتفاق نیافتاده است ,خود این موضوع یک دلیل برای اثبات رفتار غیر مشابه گوگل برای انواع سایت ها بازبان های مختلف است.

 گوگل بیان کرده است اگر در کنار بک لینک های شما در یک محتوا ,کلمه ی donat یا sponsored باشد یعنی این لینک حمایتی است و ارزش یک بک لینک را ندارد این مورد هم تابحال در سایت های فارسی زبان دیده نشده.

 یک مثال بهتر دیگر برای اینکه مشخص شود گوگل رفتار مشابه ای برای تمامی سایت ها با زبان های مختلف ندارد بررسی الگوریتم تشخیص کیفیت محتوای گوگل است ,این الگوریتم محتواها را از لحاظ کیفیت بررسی میکند سوال اینجاست که آیا واقعا کیفیت و دقتی که این الگوریتم در بررسی

سایت های انگلیسی زبان دارد برابر است با آن کیفیتی که برای سایت های غیر انگلیسی زبان میگذارد ,جواب مسلما خیر است چون گوگل هنوز به این توانایی نرسیده است, درستی این جمله را با یک مثال توضیح میدهیم ,

google translate یک ابزار گوگل برای ترجمه متون به زبان های مختلف است,شما اگر یک متن انگلیسی را به آن دهید تا به فارسی ترجمه کند میبینید که آن متن را بدون ایراد تحویل شما نمیدهد و کلی ایراد ساختاری و معنایی را میتوان در آن یافت ,پس چطور الگوریتم تشخیص کیفیت محتوای

گوگل میتواند کیفیت یک سایت غیر انگلیسی زبان را مانند کیفیت یک سایت انگلیسی زبان بررسی کند پس باز به همان نتیجه میرسیم گوگل قادر نیست رفتاری مشابه برای سایت های غیر انگلیسی زبان با انگلیسی زبان داشته باشد.


 مثال آخر کپی رایت است که در سایت های انگلیسی زبان این قانون به شدت اجرا میشود و باعث حذف و جریمه ی مطالب کپی و کپی کار میشود اما در سایت های غیرانگلیسی زبان این شدت و نظارت دیده نمیشود و اگر شما مثلا به زبان فارسی دنبال یک موضوع در گوگل باشید

میبینید که عموم مطالب در سایت های مختلف کپی هم هستند.


پس باز به جمله ی اول اشاره میکنم تا نتیجه ی اصلی و مهم را بیان کنم :

گوگل قادر نیست رفتاری را که برای سایت های انگلیسی زبان انجام میدهد برای سایت های غیر انگلیسی زبان نیز داشته باشد پس اگر یک سایت انگلیسی زبان درباره سئو مطلبی یا راهکاری برای تغییر ارزش سئو سایت انتشار داد این مطلب

یا راهکار  قرار نیست همان تاثیری را که بر سایت های انگلیسی زبان دارد بر روی سایت های غیر انگلیسی زبان نیز داشته باشد چرا که دید گوگل نسبت به سایت ها با زبان های مختلف کاملا متفاوت است پس منابع ترجمه شده نمیگوییم غیرقابل اعتماد هستند اما

نمیتوانیم صد در صد به آن ها اعتماد کنیم.

3  منابع غیر مستند:

تولیدکنندگان این منابع باتوجه به شنیده ها خود, شایعات,حدس و گمان و...محتوا هایی تولید میکنند و چون دقیق و حساب شده نیستند و براساس حدس و شایعه هستند نمیشود به آن ها نیز رجوع کرد  در ضمن گاهی اوقات نویسنده براساس تجربیات خود مطلبی را انتشار میدهد

مثلا میگوید من کلمه ی کلیدی را در اول عنوان آوردم و همچین تغییراتی را مشاهده کردم اما مشکل ما با این افراد این جاست آیا فقط این تغییر را انجام داده آیا مطمئن است فقط این عمل خاص باعث این تغییر شده است,
شایعات سئو

 

شاید قبلا بک لینکی دریافت کرده یا یک کاردیگری انجام داده حالا آن بک لینک یا حرکت دیگراثر کرده و ایشان فکر کرده است که به خاطر تغییر کلمه ی کلیدی در عنوان بوده است اما در آزمایشات لابراسئو تمامی سایت ها خام هستند و فقط وفقط یک عمل روی آن سایت اعمال میشود و هر تغییری حاصل آن عمل است و هیچ عمل دیگری نیست که روی آن اثر بگذارد پس مطمئنیم با انجام آن عمل بوده است که همچنین اتفاقاتی رخ داده.

همانطور که توضیح دادیم واقعا نمیتوانیم به منابع موجود برای سئو در ایران به شکل صد در صد اعتماد کنیم پس به چه منبعی رجوع کنیم ما نیز به دنبال یک منبع قابل اعتماد بودیم اما متاسفانه منبع های موجود قانع کننده نبودن تا خود به این نتیجه رسیدیم تا خودمان با انجام آزمایشاتی دقیق و مستند به علم سئویی برسیم که در ایران

جوابگو باشد تا هم باعث پیشرفت علم سئوی خودمان و هم هموطنان عزیزمان شود و حاصل آن شد سایت لابراسئو ,که ما در آن نتایج آزمایشاتمان را صادقانه و به شکل زنده انتشار میدهیم و درمورد تغییرات محتوا و ویدیو تولید میکنیم و از آنجا که این مطالب بصورت زنده است هم باعث میشود که شما عزیزان به ما اعتماد کنید و هم

خودتان برداشت خاص خودتان را داشته باشید و حتی اگر ما متوجه موضوعی نشده بودیم شما متوجه آن شوید چرا که همه چیز زنده و مشخص و قابل دسترس است.

منبع: مقاله  ی مشکلات منابع آموزشی سئو در ایران  در لابرا سئو

mohsen بازدید : 89 پنجشنبه 13 مهر 1396 نظرات (0)

سلام چه  چیزی در باره ی  سئو میدانید.

 جستجوی لوکال گوگل و اتفاقات عجیب و گاها وحشتناک

    منتشر شده در پنج شنبه, 18 آذر 1395 16:54

جستجوی لوکال محلی دیروز موقعی که داشتم نتایج گوگل یکی از سایتهامون را بررسی می کردم . متوجه شدم فقط نتایج مخصوص به شهر خودمان در مرورگر نمایش داده می شود.

خب قبلا هم در موبایل , گوگل نتایج را بر اساس موقعیت مکانی شما نمایش می داد. البته گاهی اوقات.

اما از دیروز این نتایج به صورت جدی در لپ تاپ ها وکامپیوتر های شخصی هم بر اساس موقعیت نشان داده می شوند . مثلا اگر شما در اراک یا مشهد زندگی کنید اگر جستجو کنید طراحی دکوراسیون بیشتر نتایج برای همان شهر اراک یا مشهد است .

قبلا شما میتونستی در کروم اجازه ندی که سرچ لوکال فعال بشه اما از دیروز چه بخوای چه نخوای موقعیت مکانی شما را در نظر میگیره و بد تر از اون فاکتور رتبه بندی مشخصی هم توی نتایج لوکال یا محلی نداره.

و از همه بدتر گوگل تمام کلمات را بر اساس لوکال نتیجه بندی نمی کنه . بلکه کلماتی که خودش تشخیص میده به موقعیت مربوط میشن را جستجوی لوکال براشون لحاظ میکنه .

مثلا از نظر گوگل در حال حاضر کلمه طراحی دکوراسیون شامل نتایج با جستجوی لوکال میشه اما دکوراسیون نمیشه .

خب این یه جورایی برای کسانی که تجارتشون خیلی گسترده است و محدود به موقعیت نیست یک فاجعه است .

مثلا شرکتهای طراحی سایت در اینترنت برای سراسر ایران خدمات دارن اما از نظر گوگل موقعیت مکانی برای این کلمه اهمیت داره و شروع میکنه نتایج بعضا بی کیفیت شهرها را برای این نوع کلمات نشون میده.

این که گوگل استاندارد خاص و منطقی برای تشخیص دقیق کلمات وابسته به مکان جغرافیایی نداره فاجعه است.

از طرفی چون گوگل تو زبان فارسی قوی نیست اشتباهات زیادی ممکنه توی این تشخیص انجام بده .

در حال حاضر تنها کاری که میشه کرد صبر کردن در مورد این وضعیت هست تا ببینیم گوگل چه تدابیری برای مشکلات این بخش می اندیشه .

منبع:مقاله ی  جستجوی لوکال گوگل و اتفاقات عجیب و گاها وحشتناک در لابراسئو

 

mohsen بازدید : 106 یکشنبه 11 تیر 1396 نظرات (0)

تعرفه طراحی سایت روش طراحی سایت های فوق حرفه

روش طراحی وب سایت های ویژه

بازخورد مشتریان

کنونا اصلی ترین نکته در ساخت وب سایت های حرفه ای ، افزایش تجارت است. مردم مختلف نظر های متفاوتی برای طراحی وب سایتشان در ذهن دارند در حالی که می بایست متوجه باشند بسیاری از این نظر ها ذهنی است.

هزینه طراحی سایت  گرداوری ورودی از مشتریان پیش از استارت هر کاری به شما کمک زیادی خواهد کرد.

 
فضای خالی


نیازی نیست تمام فضاهای خالی را با استفاده از تصاویر و مطالب بیهوده پر کنید ، اجازه دهید سایت شما نفس بکشد !

گاهی استفاده از تصاویر بیهوده و یا متن های  تعرفه طراحی سایت   اضافی باعث سرگیجه دار شدن کاربر میشود و صفحه انقدر شلوغ میشود که کاربر ترجیح میدهد در سایتی دیگر به دنبال کالا یا خدمات مورد نظر خود بگردد.

به همان اندازه که سرعت بارگذاری صفحاتتان سریع تر باشد ، شانس شما نیز برای افزایش فروش و تبدیل بازدیدکننده به خریدار افزایش پیدا خواهد نمود .

اکثر کاربران در هنگام ورود به یک وب سایت کم حوصله بوده و منتظر لود شدن صفحاتی که به کندی لود میشوند نمیمانند در نتیجه هرچه سرعت بارگذاری سایت شما بالاتر باشد در جذب افراد تاثیر بیشتری خواهد داشت.


نگارش مطالب و محتوا


مطالب وب سایت شما باید از نظر نگارشی ساده و در عین حال مرتب و بدون اشتباه باشد . استفاده از لغات سخت و محتوایی کتابی باعث میشود مشتریان جذب مطالب شما نشوند

 زیرا نتایج تحقیقات نشان میدهند که بازدیدکنندگان بیشتر جذب مطالب ساده و نسبتا خودمانی تر میشوند تا مطالب و محتوایی صد در صد کتابی و پر از لغات و اصطلاحات سنگین.


ناوبری وب سایت


یکی از اساسی ترین مسائل در وب سایت شما ، میزان ناوبری وب سایتتان است که یکی از مهم ترین نکات برای جذب کاربران نیز به حساب می آید. استفاده از ناوبری در واقع همان چیزی است

که شما میتوانید با آن خوانندگان را راضی نگه داشته و قیمت طراحی سایت   آن ها را در وب سایت خود نگه دارید و این مسئله در نهایت منجر به افزایش فروش شما خواهد شد. در صفحات وب طولانی می توانید

 با استفاده از جداول و یا گذاشتن مطالب با استفاده از لینک ها به خوانندگان خود بها داده و برای آنها شرایط بهتری مهیا کنید. هرچه کاربر احساس کند که مدیران سایت برایشان ارزش بیشتری قائل هستند

 برای خرید بیشتر ترغیب میشود زیرا احساس میکند مدیران سایت پس از خرید هم برای مشتریان ارزش زیادی قائل خواهند بود و در صورت بروز مشکل میتوان روی کمک آنها حساب کرد.


استفاده از رنگ های مناسب در طراحی سایت


سعی کنید رنگ بندی وب سایت شما آرامش بخش باشد و به کاربران کمک نماید تا آرامش پیدا کنند . هرچه رنگ بندی سایت شما از آرامش بیشتری برخودار باشد شانس شما نیز برای افزایش فروش بیشتر خواهد بود

زیرا بازدیدکنندگان از وب سایت هایی که رنگ بندی آن ها چشم را اذیت کند خرید نخواهند کرد !



mohsen بازدید : 100 یکشنبه 22 اسفند 1395 نظرات (0)


سرزمین لبنان عروس منطقه خاور میانه


جايي که روزگاري پاريس منطقهخاورميانه خوانده می گردید، بيروت، به دلیل جنگ هاي شهری

صدمات بسياري خورد. البته پس از اتمام مدشمين ها ، بیروت رو به پیشرفت مجدد نهاد و بعد

از 25 سال ترميم زخمها، امروز مجددا شهري است مدرن، ولی همراه با همان افسون شرقي.

 
رفتن به بيروت تجربه اي است بديع. بيروت بر دماغه اي کوچک و رو به درياي سبز آبي مديترانه می باشد. گشتن وتماشاي مردم در کورنيچه،

 تماشاي غروب آفتاب بر صخره هاي کبوتر، و زندگي شبانه در اشرافيه ازجمله جاذبه هاي شهر هستند مجله سياحت و فراغت (magazine Travel and Leisure) در رتبه بندي سال 2006 شهر بيروت را از نظر جذابيت جهانگردي در سکوي نهم، يکي پايين تراز نيويورک و يک پله بالاتر از سان فرانسيسکو قرار داد.

 

 

لبنان عروس شهر های خاور میانه

 

 

بهترين زمن سفر

آب و هواي مديترانه اي بيروت، تابستان هاي گرم و نسبتاً شرجي، پاييز و بهار دلپذير زمستان هاي معتدل وباراني را به ارمغان آورده است. ماه هاي بين آبان تا ارديبهشت ممکن است باران هاي بسيار شديدي به همراه بياورند. بيروت حتي از منچستر انگلستان نيز حجم بارش بيشتري دارد؛ فقط تعدادروزهاي باراني اش کمتر از آنجاست.

 

آب و هوا

مرداد، گرم ترين ماه سال، با ميانگين دماي 29 درجه سانتي گراد و دي و بهمن با حدود 10 درجه سانتي گراد سردترين ماه ها در بيروت است. بعدازظهرها وهنگام غروب، باد غالب از سمت غرب، درياي مديترانه، و در هنگام شب جهت باد از سمت شرق و از سرزمين، به سوي درياست. زمستان هاي بيروت بسيار باراني است؛ با بيشترين مزان بارش پس از آذرماه، ميانگين بارش سالانه بيروت 860 ميليمتروبارندگي ها عموماً به صورت بارش هاي شديدي، ناگهاني و پراکنده است.

mohsen بازدید : 93 دوشنبه 16 اسفند 1395 نظرات (0)

آسان ترین و بااطمینان ترین راه خریداری کاندم را این سایت برای شما هدوستان عزیز ایجاد کرده می باشد به این گونه که برای خریداری کاندوم  برخلاف وب سایتهای دیگر که یک ابهام ایجاد میکنند و قیمت های خرید کاندم مشخص نمی باشد وبرای پیدا کردن محصولات باید سایت را زیر و رو کرد این سایت مستقیما محصولات وقیمت آن ها را نمایش می دهد وهیچ سردرگمی برای شما ایجاد نمی کند  .

موضوع این وب سایت  استفاده از کاندوم می باشد.

دو جنسه ها:


  به چه افرادی دوجنسه گفته می شود؟


   به کسانی ترنس یا دوجنسه گفته می شودکه دروضعیت بین جنس مرد و زن قرار گرفته اند ومتولد شده اند ودر آنها  اندام های جنسی نرو ماده به شکل کم رنگ یا کاملا طبیعی مانند افراد تک جنسه به مرحله فنوتیپ می رسد

  در مبحث ژنتیک به این نوع جنسیت ها هرمافرودیت یا انترسکسوال گفته می شود.
 
  لغتhermaphrodite  خود یعنی موجودی دو جنسه واین کار درطبیعت امری کاملا عادی می باشد مانند هزاران گل وگیاه  که  دوجنسه می باشند برای نمونه گیاه نخود فرنگی اما در خصوص آدمیان این این امر غیر عادی است.

به هر حال کل این ها در علم ژنتیک با همین لغت شناخته می شوند واین لغت مانند خیلی ازکلمات پزشکی دیگر باز برمی گردد به یونان قدیم (چقدر این افراد واقعا پرتلاش بوده اند برای نسل ما جای تاسف است)


اما باتمام این دسته بندی ها چیزی که در این میان جالب است این افراد خود را یک جنسه می دانند یعنی این که ما همان طور که نر وماده داریم دسته ای دیگر داریم که آنها در آن دسته می باشند نه این که برداشت ناقصی از نرهاوماده ها.

آمارهای تقریبا مطمئنی  نشان میدهد که از هردو هزار کودک متولد شده در امریکا؛ یکی دو جنسه است.


ترس از عنوان کردن این موضوع دلیل اصلی در دسترس نبودن اطلاعات در مورد آنها:

اگر واقعا از هر دوهزار نفر یک نفر دوجنسی هست آنگاه این افراد در کجا هستند؟ چرا از آنان
وزندگی شان اطلاعات بیشتری در دست نیست ؟

واقعیت اینست که این افراد در گیر مسائل شخصی که در اطرافشان اتفاق می افتد هستند . در واقع گروه نسبتا کوچکی از دو جنسی ها در جهان وجود دارند که تعداشان به طور منظم در حال افزایش است اما اکثریت آنان در انزوای کامل بسر میبرند

که دلایل اصلی این انزوا را می توان ترس وخجالت عنوان کرد . این افراد اکثرا از سوی خانواده ؛ اطرافیان وحتی جامعه طرد میشوند وبه همین دلیل تصمیم میگیرند زندگی در سکوت وخاموشی به دور از اینکه در معرض عموم مردم باشند

را ادامه دهند.البته تعدادی از این افراد سعی میکنند که با عمل های جراحی خود را از این حالت رها کرده وتبدیل به موجودی با یک جنسیت خاص شوند ولی بدلیل پیچدگی های این مسئله که از زمان شکل گیری جنین در رحم مادر تا تولد اتفاق می افتد معمولا نتایج این عمل ها رضایت بخش نیست.

ایجاد رابطه با این افراد

آنها همانند ما به تمامی نیازهای روحی – روانی و عاطفی و احساسی احتیاج دارند .

نکته ایی که در اینجا باید آن را مد نظر داشته باشیم این است که باید از نگاه کردن به این افراد به عنوان انسانهای عجیب وغریب و اشتباهات زیست شناسی اکیدا خودداری کنیم. آنها در واقع مظهر طبیعی خلقت خداوند هستند واگر خداوند نمی خواست ؛ این افراد بدین شکل بدنیا نمی آمدند.هویت هر انسانی از چندین بخش تشکیل شده است؛هویت اجتماعی،٬ هویت قومی، ملی٬ سیاسی و .... هویت جنسی هم بخشی از هویت فرد است. مرکز اصلی بدن که تعریف انسان از هویت خود-از جمله هویت جنسی -را بر عهده دارد٬در مغز واقع شده است.


افراد ترانس سکشوال احساس میکنند که روان آنها در پیکری با جنسیت دیگری زندانی شده.
این تضاد درونی اغلب در سنین کودکی شروع شده و با افزایش سن بلوغ وقتی که پیکر آنها شروع به تکامل بیشتری کرده و مردانه تر و یا زنانه تر میشود بیشتر میشود.
ترانس سکشوالیته در وهله اول به هویت شخص مربوط میشود و نه چندان به جنسیت.


البته شکی در آن نیست که این مسئله اثراتی بروی زندگی جنسی فرد به جای میگذارد.
احساس پریشانی و ترس درونی در بسیاری از ترانسها چنان شدید است و خود را چنان در بن بست احساس میکنند که بعضی از آنها تنها راه باقیمانده را اقدام به خودکشی میبینند.
ترانس هویت یک بیماری نیست, بلکه یک پدیده شناخته شده علمی است که دلائل متعددی میتواند داشته باشد.
انتخاب تغییر جنسیت "امری تفریحی نیست و هیچ انسانی لزومأ بر سر مزاح اقدام به این کار نمیکند".فرد یا ترانس هویت است و یا که نیست,او با این پدیده به دنیا میآید.
طبیعی است که فرد در مراحل اول شناخت ترانس هویتی خود و گذر از مرحله شناخت به مرحله قبول واقعیت حمل کردن ترانس هویتی در خود, غالبا سعی به تبدیل پوشش ظاهری و آرایشی خود به پوشش ظاهری جنسیت مورد آرزوی خود میکند و گاه با آرایشهای غلیظ و در حد اغراق سعی به نشان دادن هویت اصلی خود میکند.



قابل توجه است که شدت این رفتار جوابگوی سنجش مناسبی برای بیان فشار درونی که فرد متحمل آن است نیست.

ترانس هویتی بیماری نیست ولی تحمل فشارهای شدید روانی,دردهای درونی, لمس درونی از هم پاشیده و قبول این واقعیت تلخ که در بدنی غریب گیر افتاده اند این پدیده را به شکلی از بیماری نزدیک می کند.
ترانس سکشوال فردی است که تناسب بین معادله ی بین آلت تناسلی و جنسیت خود را قبول ندارد و تضادی بین این دو می بیند. به زبان ساده تر٬آن بخش از مغز انسان ترانس سکشوال

که به هویت جنسی مربوط می شود و آن را تبیین می کند٬در تضادی کامل با ساختار فیزیکی بدن و شکل و شمایل آلت جنسی او قرار دارد.این تضاد به این گونه نیست که فرد خودش تصمیم بگیرد-یا فکر کند-که ترانس سکشوال است.و از جنبه ی روانی خیلی عمیق تر از این هاست.به عبارت دیگر٬یک ترانس سکشوال از

جهت نگاه به خود و به هویت و جنسیت خود٬براین باور است که فیزیک او (بدن٬،تن، و آلت تناسلی)با درونش(روح٬،جان و روان او)همخوانی ندارد.یک« ترانس سکشوال با ظاهر مردانه»بر این باور است که او وجوداً یک زن است٬اما «اشتباهی»در بدن یک مرد زاده شده.و یک «ترانس سکشوال با ظاهر زنانه»هم فکر می کند که او روحاً و باطناً یک مرد است و اشتباهاً در یک جسم زنانه گنجانده شده است.فرد ترانس سکشوال از این دوگانگی درون و بیرون خود رنج می برد و می خواهد هر چه زودتر روان خود را از این جسمی که به وی تعلق ندارد نجات دهد٬ پس با خوردن داروها و قرص های هورمونی

 سعی می کند جسم خود را به شکلی تغییر دهد که هر چه بیشتر با درونش همخونی داشته باشد.اما او زمانی به آزادی و رهایی کامل می رسد که با عمل جراحی تغییر جنسیت بدهد و خود را از شر آلت تناسلی ای که با آن احساس بیگانگی می کند رهایی بخشد.چرا که تفاوت بین آلت جنسی فرد و جنسیت و هویت جنسی

او ٬به یک تضاد عمیق ذهنی تبدیل می شود که از جهت روحی و روانی عواقب ناگواری بر او دارد.لذا او می خواهد هر چه زودتر خود را از این گرفتاری و مخمصه نجات دهد.
چنین فردی معمولاً از همان سنین کودکی(پنج تا ده سالگی)متوجه اختلاف و تضاد گفته شده می شود٬اما به صورت گنگ و نامفهوم. و شاید در همان سنین کودکی٬صادقانه و براساس شناخت

 و درک خودش حرکات و اداها و رفتارهای آن جنسی را در پیش بگیرد که از نظر ذهن و روان،٬خود را تعریف می کند٬(نه آنطور که ساختمان ظاهری بدنش نشان می دهد). اما والدین و یا

اطرافیان آنرا نامناسب و حتی عجیب می بینند.مثلا اگر این کودک از نظر شکل آلت تناسلی پسر باشد٬به پوشیدن لباس دخترانه رو می آورد(اگر خواهر نداشته باشد٬ به لباس مادر رو می آورد)

والبته گاهی بعضی خانواده ها هم با یک شوخی از کنارآن می گذرند که «بچه» است و نمی فهمد.البته این را همین جا باید اضافه کنیم که برخلاف تصور رایج٬ ،هر کودکی که در سنین اولیه لباس جنس مخالف می پوشد٬ حتما یک ترانس سکشوال یا همجنسگرا نخواهد شد.

موضوع این وب سایت خریدکاندوم می باشد.

mohsen بازدید : 100 شنبه 14 اسفند 1395 نظرات (0)

آسان ترین و مناسب ترین روش خریداری کاندم را این سایت برای شما هدوستان عزیز ایجاد کرده می باشد به این طریق که برای خریداری کاندم  برخلاف وب سایتهای دیگر که یک سردرگمی ایجاد میکنند و قیمت های خرید کاندوم معلوم نمی باشد وبرای پیدا کردن محصولات باید سایت را زیر و رو کرد این سایت مستقیما محصولات وقیمت آن ها را نمایش می دهد وهیچ سردرگمی برای شما ایجاد نمی کند  .

موضوع این وب سایت  کاندوم عروسکی می باشد.

چگونه آلت تناسلی خود را جوان نگه داریم:


همه می دانیم که زیاد شدن سن و عوامل مانند الودگی هوا و... باعث پیری و شکستگی پوست می شود همین دلایل بر پیری وچروکیدگی آلت تناسلی نیزمتاثر بوده (البته شدت ها کمی متفاوت است) اما تفاوت دردرمان است

چراکه شما کافیست به دارو خانه بروید وباهزاران دارو برای درمان مشکل پوست مواجهه شوید اما این داروها برای آلت تناسلی مناسب نیستند  بگذریم وسریع تر به راه های درمان اشاره کنیم.
دراین مقاله از5روش برای درمان این موضوع رونمایی می کنیم :

 

 توصیه نخست :زمانی که واژن خود رامی شویید ازمواد شوینده ضعیف بهره بگیرید:


چراکه شوینده هایی مانند صابون های خاص باعث پژمردگی وتحریک زیان آور عصب های آن ناحیه می گردد


توصیه دوم :یک رژیم مناسب غذایی داشته باشید که دایما وزنتان بالا وپایین نرود:


چراکه پوست نیزمانند بادکنک می باشد وقتی که شما برای اولین بار یک باکنک را باد می کنید به توان بیشتری نیاز دارید چراکه باکنک فرم سفتی دارد اما بعداز چندین بار تکرار این موضوع دیگر بادکنک به راحتی باد می شود ودیگر فرم محکمی ندارد

وقتی شما دایما وزنتان بالا وپایین می رود واژن دایما درحال کشش می باشد وهمین موضوع مانند بادکنک فرم خوش حالت وترگل مرگل واژن را می گیرد وآن را به پژمردگی می کشاند
 

مورد سوم: سعی کنید بیشتر مسیرهایی را که می خواهید درطول روز بپیمایید را با دوچرخه بروید:

اصطکاک مداوم بدن با صندلی می تواند باعث کشش لب های واژن شود، به خصوص اگر لب های بیرون به طور طبیعی بزرگ باشند.

 

موضوع این وب سایت خرید اینترنتی کاندوم می باشد.

mohsen بازدید : 107 یکشنبه 01 اسفند 1395 نظرات (0)

 مبدل کرد گوشی به صفحه نمایش ضربان قلب!

تولید صفحه نمایش حرفه ای ضربان قلب بر روی گوشی اندرویدی

 
نمایشگر تازه کوانتومی ضربان قلب

دانشمندان سرزمیناسپانیا برای‌ اولین ‌بار با میکس فناوری نقطه های کوانتومی و صفحات

 گرافن موفق به تولید نمایشگر دقیق ضربان قلب بر روی تلفن ‌همراه اندرویدی شدند.

محققان موسسه تحقیقات نوری ICFO در اسپانیا با ترکیب فناوری نقاط کوانتومی و صفحات گرافن موفق به ساخت اولین نسل مدارهای دو بعدی با عملکرد تشخیص نوری شدند.

پژوهشگران در اولین گام مفهوم مدارهای فوتونیک یکپارچه را معرفی کردند که هدف نهایی از این مطالعه کاربردی ساختن تجهیزات بزرگ‌ پزشکی و کاهش اندازه آنها است.

 

محققان در مورد عملکرد نمایشگر جدید کوانتومی ضربان قلب عنوان کردند: هنگامی که کاربر انگشت خود را روی صفحه نمایش مجهز به آشکارساز فوتونیک قرار می‌دهد با تغییرات انجام شده در صفحه نمایش نرخ ضربان قلب و میزان خون‌رسانی آن به سیگنال تبدیل شده و بر روی نمایشگر تلفن‌ همراه نمایش داده می‌شود.


به کمک فناوری جدید تشخیص ضربان قلب می‌توان تلفن‌های همراه هوشمند را به یک نمایشگر دقیق و حساس تشخیص سلامت تبدیل کرد. همچنین در صورت تولید نرم‌افزار تشخیص سیگنال‌های عصبی قلب می‌توان از وضعیت سلامت قلب‌ و عروق بیماران به سرعت آگاه شد و تمهیدات لازم را با سرعت بیشتری انجام داد.


mohsen بازدید : 60 یکشنبه 24 بهمن 1395 نظرات (0)

 سوی طراحان گوشی به‌سوی نمایشگر خمیده


سامسونگ با به بازارآوردن  تلفن همراه گلکسی نوت اج به ‌صورت شیشه منحنی، پرچم‌دار سازندگان

نمایشگرهای منعطف در دنیا است و از آن هنگام تاحالا سازندگان  تلفن همراه

 به ویژه چینی‌ها بدین جهت حرکت کرده‌اند.

 به گزارش خبرآنلاین، مدل‌های گلکسی اس 6 اج، اس 6 اج پلاس و امسال با اس 7 اج این حرکت توسط سامسونگ ادامه یافته است و سایرین دنباله‌رو شده‌اند که گوشی Xplay5 ساخت Vivo ازاین‌دست است.

گزارش‌ها حکایت از فروش نمایشگرها خمیده سامسونگ به شرکایی مانند شائومی دارد و گفته می‌شود گوشی شائومی می نوت2 با خمیدگی بیشتر به‌زودی راهی بازار می‌شود. از عمر گوشی می نوت شائومی نیز چند ماهی می‌گذرد که ظاهراً نمایشگر آن توسط سامسونگ تأمین‌شده است و ازآنجایی‌که شائومی درفروش این نوع گوشی در چین موفقیت زیادی داشته، روی این نوع نمایشگر تمرکز تجاری کرده است.

هوآوی دیگر سازنده چینی نیز ترغیب به ساخت و عرضه نمایشگرهای خمیده شده و پس از میت اس قرار است نسل بعدی سری «میت» را این‌گونه راهی بازار مصرف کند.

mohsen بازدید : 71 چهارشنبه 20 بهمن 1395 نظرات (0)

 جهت طراحان موبایل بهبه جهت نمایشگر منحنی


سامسونگ با ساخت  موبایل گلکسی نوت اج به شکل شیشه منحنی، پرچم‌دار سازندگان

صفحه ی منعطف در دنیا است و از آن موقع تاحالا سازندگان  موبایل

 به ویژه چینی‌ها بدین سو حرکت کرده‌اند.

 به گزارش خبرآنلاین، مدل‌های گلکسی اس 6 اج، اس 6 اج پلاس و امسال با اس 7 اج این حرکت توسط سامسونگ ادامه یافته است و سایرین دنباله‌رو شده‌اند که گوشی Xplay5 ساخت Vivo ازاین‌دست است.

گزارش‌ها حکایت از فروش نمایشگرها خمیده سامسونگ به شرکایی مانند شائومی دارد و گفته می‌شود گوشی شائومی می نوت2 با خمیدگی بیشتر به‌زودی راهی بازار می‌شود. از عمر گوشی می نوت شائومی نیز چند ماهی می‌گذرد که ظاهراً نمایشگر آن توسط سامسونگ تأمین‌شده است و ازآنجایی‌که شائومی درفروش این نوع گوشی در چین موفقیت زیادی داشته، روی این نوع نمایشگر تمرکز تجاری کرده است.

هوآوی دیگر سازنده چینی نیز ترغیب به ساخت و عرضه نمایشگرهای خمیده شده و پس از میت اس قرار است نسل بعدی سری «میت» را این‌گونه راهی بازار مصرف کند.

mohsen بازدید : 59 یکشنبه 17 بهمن 1395 نظرات (0)

چیزی شگفت انگیز درمورد کمپانیمایکروسافت که تاکنون نشنیده‌اید

 چه دوست داشته باشید و چه مایل نباشید، محصولاتمایکروسافت همه‌جا هست.

به گزارش خبرآنلاین، از استارتاپ جنگجالی دهه 1970 تا تصرف جهان آی تی در دهه 1990 و همینک با مدیریت ساتیا نادلا

، شرکت مایکروسافت تمدن درازمدت pc را به خود مختص کرده می باشد.

ولی پرسش اینجاست که شما تا چه حد این مایکروسافت را می‌شناسید؟

و برای جواب به این پرسش 18 فکت جالب درباره غول نرم‌افزاری دنیا را در زیر بخوانید:

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,مایکروسافت

 

شماره 13 - اولین ساعت هوشمند جهان را مایکروسافت با همکاری Timex بنام Datalink 150 ساختند.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,مایکروسافت

 

شماره 14 - در سال 1997 مایکروسافت با سرمایه‌گذاری 150 میلیون دلاری روی اپل، این کمپانی را از ورشکستگی و مرگ حتمی نجات داد.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,مایکروسافت

 

شماره 15 - مایکروسافت بسیاری از محصولات سخت‌افزاری مدرن را برای اولین بار خلق کرد اما به دلایل مختلف آن را دنبال نکرد. ماشین ترجمه هم‌زمان، تبلت و گجت‌های اینترنتی متصل به تلویزیون ازجمله آن‌ها بود. جالب است بدانید تبلت کار مایکروسافت بود که اینک از دستانش خارج‌شده و فقط خیلی دیر با سرفیس به میدان بازگشته است.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,مایکروسافت

 

شماره 16 - مایکروسافت کنسول گیم ایکس باکس/ Xbox را در سال 2001 رونمایی کرد. Xbox مخفف DirectX Box است و DirectX بسته نرم‌افزاری روی ویندوز است که گیم‌های ویندوزی روی آن اجرا می‌شود.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,مایکروسافت

 

شماره 17- در سال 1995 مایکروسافت Bob را عرضه کرد. «باب» نسخه منحصربه‌فردی از ویندوز برای مبتدیان به‌صورت خانه به خانه طراحی‌شده بود تا بتوانند به‌راحتی با آن کار کنند. این نسخه بعداً نابود شد و هرگز ظاهر نشد.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,مایکروسافت

 

شماره 18 - در سال 2010 مایکروسافت تأیید کرد که 23 میلیون نوشیدنی رایگان (شیر و آب پرتغال) هرسال میان کارمندان خود در کافه تریاهایش توزیع می‌کند.

mohsen بازدید : 58 دوشنبه 11 بهمن 1395 نظرات (0)

مشکل جدید در سیستم عامل ios 9.3 آیفون

سیستم عامل ios 9.3، آپدیت جدید سیستم‌عامل تلفن های همراه لمسی شرکت آیفون درگیر بعضی مشکلات گشته است.

به نظر می‌رسد تازه ترین نسخه سیستم عامل تلفن های همراه هوشمند کمپانی آیفون یعنی ios 9.3 شروع عالی نداشته است. اپل مجبور شده به دلیل شکل گیری پاره‌ای از ایرادها موقتا انتشار این آپدیت تازه را متوقف کند.

درست زمانی که شرکت اپل انتشار یک نسخه اصلاح شده از ios 9.3 را از سر گرفته بود مشکل جدیدی پدید آمده. در یکی از وبسایت‌های انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان اپل، بعضی از کاربران آی‌فون 6 و آی‌فون 6s از اینکه در به‌روزرسانی جدید تعدادی از اپلیکیشن‌ها درست کار نمی‌کنند، شکایت کرده‌اند.

ظاهرا چندین لینک مربوط به مرورگر پیش‌فرض اپل Safari، بخش Mail، یادداشت و پیام‌ها دچار مشکل شده‌اند. اپلیکیشن‌های فوق به جای آنکه به سایت‌های مربوطه وصل شوند، بسته شده یا هنگ می‌کنند.

در این میان بعضی گفته‌اند از کار انداختن JavaScript می‌تواند به حل برخی مشکلات در مرورگر Safari کمک کند، اما مشخص است که این کار راه حلی اساسی برای رفع مشکلات نیست.

گرچه اغلب این شکایات از طرف کسانی که جدیدترین مدل‌های آیفون را در اختیار دارند به گوش می‌رسد، اما برخی با گوشی‌های قدیمی‌تر هم همین مشکلات را تجربه کرده‌اند. کسانی هم می‌گویند این مشکلات قرار بوده در ios 9.2.1 حل شود ولی حل نشده.

mohsen بازدید : 55 پنجشنبه 07 بهمن 1395 نظرات (0)

عطر خوب برای شما کدام است؟ کدام عطری برای چه مکان و وضعیتی؟


بهربردن از ادکلن و خوشبو کردن بدن قبل ازحاضرشدن در مکان های متفاوت عمل خیلی زیبایی

می باشد.ولی هر کار باکلاسی نیز قوانینی دارا می باشد که پیروی نکردن از عمل به جای نتیجه مثبت

حتی نتیجه بد را درپی خواهد داشت.اگر مایلید برای حاضرشدن در مکان ها و شرایط مختلف

از عطر استفاده کنید،به خوبی می بایست از تناسب عطر با شرایط متفاوت آگاه باشید.برای آگاهی از این مسئله با دلگرم همراه شوید:

براي محافل رسمي بهتر است از عطرهاي تلخ، گرم، شيرين و تند استفاده کنید. به عطرهايي که معمولاً بوي شکلات و ميوه هاي تابستاني را ميدهند عطرهاي شيرين و گرم مي گويند و عطرهايي هم که از اسانس ريشۀ درختان و ادويه هاي تند شرقي درست شده اند را عطرهاي تلخ گويند .
 
غالبا عطرهايي که در مجالس دوستانه استفاده مي شوند عطرهاي سرد و ترش هستند بخاطر حس طراوت و آرامشي است که منتقل مي کنند. عطرهاي سرد يک حس خنکي، شادابي و جواني را به آدم القا مي کنند. با استشمام عطرهاي ترش هم ياد مرکبات مي افتيد

در فصل زمستان از عطرهاي سنگيني مثل عطرهاي تلخ وتند استفاده کنيد. در اين فصل، ماندگاري عطرها به دليل پايين بودن دما بيشتر است .

در دنياي مُد، عطر و ادكلن هم مثل رخت و لباس و كفش و كلاه و.... سال به سال، نو مي شود اما هر عطري براي هر سن و هرموقعيتي مناسب نيست . هميشه بهتر است كه در مكا‌نهاي رسمي از رايحه ‌هاي تلخ، گرم، شيرين و تند استفاده كنيد .

در ساخت عطرهاي تلخ معمولاً از اسانس هایي مانند ريشه درختان و ادويه ‌هاي تند شرقي استفاده مي كنند. عطرهاي شيرين و گرم هم عطرهايي هستند كه از بو و طعم شكلات و ميوه ‌هاي تابستاني برخوردارند . هميشه بهتر است كه در محافل دوستانه و صميمي، از عطرهاي سرد و ترش استفاده كنيد .

عطر مناسب ,استفاده از عطر,عطر و ادکلن ,عطرهاي تلخ

عطر سرد به عطري مي گويند كه حس خنكي و تازگي را القاء ‌كند. استشمام اين عطرها معمولاً باعث ميشود كه طعمِ ميوه هايي مانند خيار و هندوانه را بخاطر بياوريم .

عطر ترش به عطري مي گويند كه طعم مركبات را بخاطر بياورد. عطرهاي ترش نيز القاكنندۀ حس طراوت و شادمانی اند .

عطرهاي سرد و ترش باعث آرامش روحي و رفع خستگي نيز ميشوند. لابد ديده ايد كه در باشگاه هاي ورزشي، هواي داخل باشگاه را معمولاً با رايحه ‌هاي سرد و ترش مطبوع مي كنند.

عطرهايي با طعم گلهاي وحشي مي‌توانند حس صميميت بيشتري به محيط القاء كنند .از زمانهاي گذشته، اين باور همچنان پابرجاست كه عطر و ادكلن را بايد به پوست جلوي گردن و يا به مچ دست زد. واقعيت اين است كه زدن عطر بر روي محل نبض ها مانند: مچ دست، مچ پا، پشت زانوها و نبض گردن (باعث متصاعدشدن رايحۀ عطر شده و كلاً خوشايند است، اما پزشكان توصيه مي كنند به گردنتان عطر نزنيد چرا كه اين كار، احتمال بيماريهاي پوستي را در اين ناحيه افزايش مي دهد .

mohsen بازدید : 66 سه شنبه 05 بهمن 1395 نظرات (0)

آسان ترین و بااطمینان ترین راه خریداری کاندوم را این سایت برای شما هدوستان گرامی فراهم کرده می باشد به این گونه که برای خریداری کاندوم  برخلاف وب سایتهای دیگر که یک سردرگمی ایجاد میکنند و هزینه های خرید کاندوم معلوم نمی باشد وبرای پیدا کردن محصولات باید سایت را زیر و رو کرد این سایت مستقیما محصولات وقیمت آن ها را نمایش می دهد وهیچ سردرگمی برای شما ایجاد نمی کند  .

موضوع این وب سایت فروش کاندوم می باشد.

مورد اول: تحریک بانو به وسیله ی بازی کردن با موهای وی:


از نوک انگشتان سبابه و انگشت برزگ تر خود برای ماساژ دادن شقیقه‌های سر بانویتان بهره بجویید.بعد بادستی موهایش را ماساژدهید وبا دست دیگر اورا در آغوش بکشید

دقت داشته باشید که این عمل را ازروی احساس به همسرتان انجام دهید.


ولطافتی که ازآن در این عمل بهره می گیرید بیان گر دوست داشتن اوباشد مبادا رفتار یا گفتار عمد یا غیر عمدی خود ذهن اورا به چیز دیگر مشغول کنید و او گمان کند فقط یک ابزار بازی برای شماست شما باید با رفتارتان این حقیقت را بفهمانید که شمابرای او و اوبرای شماست .


این روش را عموما خیلی از زوجین انجام می دهند چراکه نشانه ی دوست داشتن است.


روش دوم: تحریک همسرتان با مکیدن اطراف گردن

اکثربانوهازمانی زمانی که موهایشان را نوازش می کنید واز روی صورتشان کنار می زنید وبااحساس گردن آن هارا می مکید ومی بوسید وبه آرامی گاز می گیرید بسیار لذت می برند واین عمل را خیلی دوست دارند واحساساتشان را برمی انگیزد.

توصیه می شودبه هنگام عشقبازی با همسرتان ارتباط چشمی و کلامی را با او قطع نکنید؛ بیان احساسات عاشقانه در قبل، هنگام و بعد از رابطه   به زن احساس محبوبیت و امنیت می‌دهد. این را بدانید که ارتباط چشمی بین دو نفر نیرومندترین

و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن چرخه‌های دیگر بدن هر دو طرف است.


تحریک جنسی زن با بوسیدن و لیسیدن گونه‌ها

بوسیدن و لیس زدن گونه‌ها نقش بسیار مهمی در تحریک جنسی زنان دارند. همچنین گونه‌ها نشانگرهای بسیار مناسبی برای تشخیص تحریک شدن زنان هستند که غالبا با سرخ شدن گونه‌ها می‌توانید از تحریک شدن همسرتان با خبر شوید.


تحریک زنان با نوازش از پشت


قابل توصیف نیست وقتى که شما او را به پهلو می‌خوابانید در حالی‌که پشتش به طرف شما است و به نرمى بدنش را از بالا به پائین می‌بوسید و نوازش می‌کنید. در این حرکت می‌توانید انگشت خود را روی مهره‌ها بالا و پایین ببرید و کمر او را مالش دهید. زنان عاشق این حرکت هستند.


لیسیدن و نوازش ران زن

چه او عریان باشد یا لباسی برای رابطه  جنسى پوشیده باشد، پاهایش را از هم باز کنید و چند دقیقه با دست به نوازش داخل و خارج ران‌هایش بپردازید.

نکته بسیار مهم: در طی مراحل پیش نوازی برای آن که مرد بداند چه کار باید بکند،
لازم است زن نیز مردش را کمک کند. زن با دادن بازخوردهای روشن و واضح، می‌تواند مرد را از وضعیت فعلی حالت روحی و جسمی‌اش آگاه سازد و در بهینه و سودمند کردن پیش نوازی کمک رساند. بازخورد‌های روشن و واضح زن، پلی برای تحریک شدن بیشتر توسط مرد است.


در حین پیش نوازی، زنان با گفتن جملات دلگرم کننده به همسرشان، می‌توانند این اطمینان را به آنان بدهند که بدون نگرانی و استرس از این که آیا تحریک شده است یا نه؟ آیا درست انجام می‌دهم یا نه؟ آیا از این نوع حرکت خوشش می‌آید یا نه؟ و... به کارشان ادامه دهند.


آموزش ماساژ جنسی بدن زن قبل از نزدیکی

 

نوازش پشت و روی زانوها

چه در حال معاشقه باشید یا فقط شروع به نوازش کرده باشید، قرار دادن زانوهایش روى شانه‌هایتان و مالش آنها راه خوبى براى تحریک احساسات اوست. در حالی‌که او به پشت دراز کشیده است و یک پایش را بالا برده، آنرا در امتداد بدنتان قرار داده و


به سراغ قسمت پشت زانوها بروید. ببوسید و به آرامى این نواحى و اطرافش را بلیسید. (اگر روى شکم خوابیده است، کار شما راحت‌تر می‌شود.) هر کدام از زانوها را با دستانتان نوازش کرده و سپس آنها را از سمتى به سمت دیگر ببوسید.
هنگام بوسیدن زانوها با دست ساق پایش را بالا و پائین ببرید.

نکته: گاز نگیرید یا خیلى محکم نبوسید؛ این نواحى حساس هستند و صرفا در چنین قسمتهائى فقط نوازش کنید.


نوازش و بوسیدن دست‌ها و مچ‌ها

روش‌های تحریک زن برای برقراری رابطه  جنسی - نوازش و بوسیدن دست‌ها و مچ‌ها

دست همسرتان را بگیرید به طورى که کف دست‌ها به طرف بالا باشد و با هر دو شست به ملایمت کف دستش را نوازش کنید ضمن اینکه بقیه انگشتانتان همزمان سمت دیگر دستش را نوازش می‌کند. کم کم به سمت پائین پیشروى کنید تا به مچ دست‌ها برسید.


در حالیکه از وقایع روزانه‌اش می‌پرسید سر انگشتانتان را به سمت مچ و ساعدش حرکت دهید. پس از چند دقیقه نوازش کردن، با لب‌ها، دندان و زبانتان قسمت داخلى مچ را بلیسید و به نرمى گاز بگیرید.


لیسیدن لاله گوش زنان

نرمه گوش را داخل دهانتان بگیرید و با مگیدن آن را تحریک کنید. سپس سراغ قسمت بالائى گوش رفته و آرام با دندان گازش بگیرید. قبل از انجام هر کارى، با انگشتانتان به آرامى موهایش را از روى گوشش کنار بزنید؛ سپس روى گردنش بسمت بالا نفس بکشید تا به محل مذکور برسید.


نوازش و بوسیدن شکم زنان

دور کمرش را با هر دو دست بگیرید و وقتى به اندازه کافى به شکمش نزدیک شدید بوى عطرش را استنشاق کنید. سپس شکمش را از یک سمت تا سمت دیگر ببوسید و گه‌گاه با زبانتان آنرا لیس بزنید.


نقش پاها در تحریک جنسی زن

هم به عنوان بخشى از عادات معاشقه و هم به قصد آرامش بخشیدن به زن، پس از یک روز سخت کاری، مالش پاها به طرز باور نکردنى شما را به اهدافتان خواهد رساند. کمى روغن ماساژ یا کرم بدن روى دستتان گذاشته و به هم بمالید تا گرم شود

و با مالش وسط کف پاهایش شروع کنید. به آرامى به سمت پنجه ها و سپس به سمت پاشنه بروید. مراقب باشید قلقلکش ندهید.

موضوع این وب سایت خرید اینترنتی کاندوم می باشد.

mohsen بازدید : 58 دوشنبه 22 آذر 1395 نظرات (0)


شهري معلق در اقيانوس

ارباب درياي ناحیه ی کارائيب. اين اسمی می باشد که به کشتي اوسيس - بزرگ‌ترين بوت تفريحي

جهان داده اند. اين اسم مستعار، پيش از اين به کشتي آلوره گفته می شد؛ کشتي‌اي که به دست همين

 شرکت سازنده اوسيس، يعني‌رويال کارائيب تولید شده بود و اینک به نام خواهر دوقلوي اوسيس درذهن ها می اید.

 
اوسيس بزرگ‌ترين و پرهزینه‌ترين کشتي تفريحي اقيانوس‌پيمايي می باشد که تا به کنون در جهان ساخته شده است.

اين کشتي، 5 حجم گنجایش بیشتر از کشتي تايتانيک ارست و يک و نيم ميليارد دلار براي ساخت آن هزينه شده است.

 

 

شهری معلق در اقیانوس

 

اوسيس 360 متر طول، 47 متر عرض و 220 هزار تن وزن دارد. ارتفاع اين کشتي 18 طبقه، 65 متر از سطح درياست و علاوه بر آن، نه متر از اين کشتي نيز زير آب قرار مي‌گيرد.

اين کشتي با طراحي منحصر به‌فردش در واقع يک شهر شناور در درياست که شامل استخر با امکان موج‌سواري، سالن بدنسازي، سالن سينما و تئاتر با ظرفيت 600 نفر، زمين فوتبال و بسکتبال،

چندين رستوران و کافي‌شاپ، شهربازي و پارک و دو ديوار بزرگ صخره‌نوردي است.

 

شهری معلق در اقیانوس

 

 

در اين کشتي، مرکز خريدي نيز ساخته شده است. زمين فوتبال و استخر آن حتي جايي براي نشستن تماشاچيان هم دارد. تمام اتاق‌هايش دو بالکن دارد: يکي به سمت

 داخل کشتي که نمايي از پارک و زمين بازي دارد و يکي به سمت بيرون که نماي بسيار زيبايي از اقيانوس دارد. 42 آسانسور در کشتي اوسيس تعبيه شده که هر کدام گنجايش جابه‌جايي 16 نفر را دارد. سالن تئاتر اوسيس در پايين‌ترين نقطه از کشتي ساخته شده و نمايي از زير آب دارد.

 

 

شهری معلق در اقیانوس

 

 

 

اوسيس حتي آرايشگاه و مهدکودک نيز دارد. پارک در طبقه هشتم ساخته شده و مساحت آن 1900 متر است. در اين پارک، 12 هزار درخت وجود دارد که 62 درخت تاک و 56 گياه بامبو

از آن جمله است. همچنين آب‌نمايي موزيکال و زيبا در ميان پارک ساخته شده است. در هر طبقه يک رستوران قرار دارد که در تمام آنها، انواع غذاهاي بين‌المللي سرو مي‌شود.

سازنده کشتي تفريحي اوسيس، شرکت آمريکايي رويال کارائيب است که تا به حال بزرگ‌ترين و مشهورترين کشتي‌هاي تفريحي دنيا را طراحي کرده و ساخته است. ساخت اوسيس از سال 2006 در فنلاند آغاز شد و تقريبا سه سال طول کشيد.

 

 

 

 

 

mohsen بازدید : 62 سه شنبه 16 آذر 1395 نظرات (0)

وسیله ی بازسازی تلویزیون و تعمیر برد و ic ال سی دی samsung

مشکل در قسمت پاور ال سی دی که این خرابی در چند بخش است که در پایین به این ایراد ها نگاهی

شده است.اکثر خازن های ناحیه ی پاور تلویزیون پس از چندین ماه و چند خراب خواهدشد

که برای بازسازیی باید خازن فرسوده پاور ال سی دی جایگزین گردد.
در مواردی ترانزیستور های

 ناحیه ی پاور مشکل دار می گردد که برای تعمیر باید ترانزیستور ها عوض شوند

برخی از پاور ها اس تی آر به کار رفته که ممکن است این قطعه در بازار موجود نباشد در این صورت برد پاور تعویض می شود. دستگاه تعمیر برد تلویزیون در موارد کمی برای تعمیر ال سی دی باید برد پاور ال سی دی تعویض شد.
تلویزیون صدا دارد تصویر ندارد
تلویزیون صدا ندارد
خرابی صدای تلویزیون مربوط به برد مین و بلندگو می باشد و احتمال خرابی بلندگو در تلویزیون های ال ای دی خیلی کم کست و بیشتر به برد مین مربوط می شود و در بعضی مواقع برد











 تلویزیون قابل تعمیر نمی باشد و باید برد تعویض شود. در تلویزیون های ال سی دی سامسونگ احتمال خرابی بلندگو هست چون در طولانی مدت بلندگو خراب می شود.
پاک شدن برنامه
پاک شدن برنامه مین برد ال سی دی که به دلیل زدن فلش ویروس وارد سیستم می شود و برنامه ال سی دی را خراب می کند. برای تعمیر ال سی دی های که برنامه آنها پاک شده است

 باید ای سی حافضه ال سی دی دوباره برنامه ریزی شود.یکی دیگر از عیب های تلویزیون ال سی دی خرابی برد مین ال سی دی است که ای سی کنترل کننده برد ال سی دی(CPU)

خراب می شود و برد ال سی دی دیگر قابل تعمیر نمی باشد .برای تعمیر ال سی دی  باید برد مین ال سی دی تعویض شود که هزینه تعمیر ال سی دی زیاد می شود.
یکی از شایع تریین عیب های تلویزیون های ال سی دی شکستن پنل تلویزیون است که برای تعمیر LCD باید پنل تعویض شود که هزینه تعمیر ال سی دی تقریبا هشتاد درصد قیمت

تلویزیون می شود.افتادن خط روی پنل ال سی دی جز موارد خرابی پنل ال سی دی است که قابل تعمیر نمی باشد و برای تعمیر تلویزیون ال سی دی باید پنل تعویض گردد.
در بیشتر موارد تعمیر ال سی

دی در منزل و یا محل کار شما انجام می شود .در موارد اندکی مثلا برای تعویض برد تعمیر تلویزیون ال سی دی در منزل امکان پذیر نیست و باید در شرکت انجام شود .

ولی در ۹۰ در صد موارد، پشتیبان سرویس تعمیر تلویزیون ال سی دی منزل یا محل کار شما انجام می دهد.

mohsen بازدید : 49 دوشنبه 15 آذر 1395 نظرات (0)

برای انجام طراحی وب سایت بهرمندی از زبان برنامه نویسی php خوبتر می باشد یا asp ؟

برای طراحی وب سایت بهرمندی از زبان برنامه نویسی php خوبتر است یا asp ؟


این دو طریقه زبان برنامه نویسی متاثر وب ، معمول ترین زبان ها برای طراحی سایت های داینامیک میباشند.

از دید کارایی می شود بیان کرد که هر دو یک کارایی دارند و تفاوت این زبان ها در روش نوشتن

 کدهای آنها است.

خیلی از چیزهایی که یک برنامه نویس و طراح سایت نیاز دارد برای PHP بسرعت یافت می شود از انواع سیستم های مدیریت محتوا ( CMS ها ( گرفته تا فریم ورک ها و همین عمومیت یکی از مزایای این زبان است. همچنین تقاضا برای طراحی سایت هایی با زبان php بیشتر از asp میباشد به همین دلیل میتوان گفت که در میان عموم کاربران ، php به علت لایه باز بودن و سازگاری با هاست لینوکس و ویندوز از محبوبیت بیشتری برخودار است.

در زمینه محبوبیت ، بزرگترین سایت های دنیا از میان این زبان ها برای طراحی سایت خود پی اچ پی را انتخاب کرده اند ، انتخابی که قطعا بر اساس بررسی هایی دقیق صورت گرفته است. سایت هایی نظیر گوگل ، یاهو ، فیس بوک و بسیاری از سایت های بزرگ دیگر بر اساس PHP نوشته شده اند که این مورد نیز به محبوبیت بیشتر پی اچ پی اشاره میکند.

امنیت کدام یک قوی تر است؟

در حالت کلی میتوان گفت که سایت هایی که با این دو زبان کدنویسی شده اند ، هم میتوانند دارای مشکلات امنیتی باشند به همین دلیل میتوان گفت که هر دو از نظر امنیتی در یک سطح قرار دارند اما عده ای معتقدند که به علت استفاده سایت هایی نظیر گوگل از پی اچ پی ، ممکن است امنیت پی اچ پی بیشتر باشد.

رتبه بندی های سایت در موتور جستجوی گوگل

برخی از افرادی که کار آموزش بهینه سازی سایت انجام میدهند اعتقاد دارند به دلیل اینکه زبان برنامه نویسی گوگل پی اچ پی میباشد ، سایت هایی که با این زبان کدنویسی شده اند از سئوی بهتری برخودار هستند اما این ادعا را هیچوقت مسئولین گوگل تایید نکرده اند به همین دلیل میتوان گفت که تفاوتی میان رتبه بندی در موتورهای جستجو میان این دو زبان وجود ندارد.


نتیجه گیری
میتوان گفت که پی اچ پی از محبوبیت بیشتری برخوردار است ولی این مسئله دلیل بر ضعیف بودن asp نمیباشد.



mohsen بازدید : 56 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)

 یادگیری ثبت وب سایت در مرورگر گوگل مپ


برای نصب محل مورد نظرتان درمرورگر گوگل مپ بهتر می باشد یک اکانت جیمیل داشته باشید و در اکانت جیمیل ورود کرده باشید بعد درون google map به این آدرس واردشوید

اگر مؤسسه اداره، پارک و درمجموع مکانی را سراغ داریدد که مایلید اسم آن را به نقشه‌های اینترنتی گوگل (Google Map) و کلا به تمام نقشه‌های GPSها بیافزایید، این مطلب را بخوانید.
یکی از موردهای کاربرد این کار، این است.
مثلاً رئیس دانشگاه خواسته که اسم دانشگاه را روی نقشه گوگل (Google Map) اضافه کنم که اگر دانشجویان جدید الورود با GPS یا نقشه گوگل خواستند آدرس دانشگاه را بفهمند، راحت باشند.

گذشته از نام مکان‌ها، شما می‌توانید (خیر امواتتان!) به گوگل (و مردم دنیا) در رسم نقشه شهر یا روستا و منطقه خود کمک کنید. جاده‌ها را رسم کنید و نامگذاری کنید، خانه‌ها و پارک‌ها و ... را رسم کنید و خلاصه یک Map Maker باشید.

برای این کار، کافی‌ست به Google Map Maker بروید.

در آنجا آدرس خود را ثبت کنید و منتظر بمانید تا تایید شود .

mohsen بازدید : 51 دوشنبه 01 آذر 1395 نظرات (0)


عکس هایی از كشور زيبا و بااسایش سوئيس

كشور زيبا و آرام سوئيس:

 
منطقه زيبا و آرام سوئيس در رتبه هفتم جدول شادترین مردم دنیا جای گرفته اند. تقریبا دارای هفت ونیم میلیون جمعیت می باشند و متوسط مدت عمر در این کشور در حدود هشتاد ویک سال میباشد.

 

نرخ شرگری درمنطقه سوئیس بسیار پائین می باشد و سوئیس از پایه های محکم اقتصادی برخوردار می باشد. در آمد سرانه مردم سوئیس 32.300 دلار است. مرکز صلیب سرخ دنیا در این کشور قرار دارد.

 

فعالیت های ورزشی از جمله اسکی و قایقرانی نقش بسزایی در زندگی روزمره مردم این کشور دارد. معدل بودجه سلامتی برای هر نفر در این کشور در سال 3.445 دلار است. دارای مرز مشترک با آلمان، فرانسه، ایتالیا و اتریش میباشد.

 

 

کشور آرام و زیبای سوئیس

 

قوانين و آداب و رسوم :


1- مردم سوئیس بسیار به مقررات احترام می گذارند و بی نظمی و نقض مقررات را به هیچ وجه برنمی تابند، بنابراین رعایت قوانین و مقررات واحترام به حقوق دیگرافراد جامعه ضرورت تام دارد.

 

2- مسافرین اتوبوس ها، ترامواها و قطارهای درون شهری بلیط و کارت تردد طلب نمی شود و فرض بر این است که همه دارای بلیط هستند اما هر از چند گاهی مامورین مخفی برای کنترل بلیط و کارت های مجاز تردد سر زده وارد وسایط نقلیه عمومی می شوند. لذا تهیه بلیط اینگونه وسایل نقلیه عمومی قبل از سوار شدن ضروری است.

 

3- مقررات و قوانین داخلی سوئیس برای گردشگران خارجی نیز کاملا اجرا می گردد و پلیس نسبت به رعایت آن از طرف خارجی ها هیچگونه انعطاف و اغماضی ندارد.

 

4- افراد خارجی که وارد این کشور میشوند باید مبدا و منبع پولهای همراه خود را بدانند تا درصورت سوال از طرف مقامات ذیربط بتوانند پاسخ لازم را داشته باشند در غیراین صورت مشمول پولهای قاچاق و غیر قانونی می شوند که براحتی نمی توان به حل و فصل آن اقدام نمود.

 

5- برای رانندگی در این کشور می باید گواهینامه ملی آن یا یک گواهینامه بین المللی (I D P) در اختیار داشته باشید. (I D P) یک مجوز بین المللی برای رانندگی است که دارندگان آن قادر خواهند بود بدون نیاز به گذراندن دوره های آموزش رانندگی یا شرکت در امتحانات راهنمایی و رانندگی در بیش از 160 کشور جهان رانندگی نمایند، مضاف بر اینکه این مجوز به عنوان یک سند معتبر بین المللی، می تواند تعیین و تأیید کننده هویت دارنده آن به شمار آید. اضافه می نماید متقاضیان این نوع گواهینامه می توانند در داخل کشور با مراجعه به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران معاونت راهنمایی و رانندگی و با ارائه گواهینامه ایرانی معتبر خود، نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

 

گزارش تصويري از طبيعت بكر و بسيار زيباي كشور سوئيس

mohsen بازدید : 58 چهارشنبه 26 آبان 1395 نظرات (0)


تصویر هایی از منطقه قشنگ و بااسایش سوئيس

كشور قشنگ و بااسایش سوئيس:

 
منطقه زيبا و بااسایش سوئيس در رتبه هفتم جدول شادترین مردم دنیا جای دارد. تقریبا دارای هفت ونیم میلیون جمعیت است و میانگین طول عمر در این کشور در تقریب 81 سال میباشد.

 

نرخ جرائم درمنطقه سوئیس بسیار پائین می باشد و کشور از پایه های محکم اقتصادی برخوردار می باشد. حقوق سرانه افراد سوئیس 32.300 دلار است. مرکز صلیب سرخ جهانی در این کشور قرار دارد.

 

فعالیت های ورزشی از جمله اسکی و قایقرانی نقش بسزایی در زندگی روزمره مردم این کشور دارد. معدل بودجه سلامتی برای هر نفر در این کشور در سال 3.445 دلار است. دارای مرز مشترک با آلمان، فرانسه، ایتالیا و اتریش میباشد.

 

 

کشور آرام و زیبای سوئیس

 

قوانين و آداب و رسوم :


1- مردم سوئیس بسیار به مقررات احترام می گذارند و بی نظمی و نقض مقررات را به هیچ وجه برنمی تابند، بنابراین رعایت قوانین و مقررات واحترام به حقوق دیگرافراد جامعه ضرورت تام دارد.

 

2- مسافرین اتوبوس ها، ترامواها و قطارهای درون شهری بلیط و کارت تردد طلب نمی شود و فرض بر این است که همه دارای بلیط هستند اما هر از چند گاهی مامورین مخفی برای کنترل بلیط و کارت های مجاز تردد سر زده وارد وسایط نقلیه عمومی می شوند. لذا تهیه بلیط اینگونه وسایل نقلیه عمومی قبل از سوار شدن ضروری است.

 

3- مقررات و قوانین داخلی سوئیس برای گردشگران خارجی نیز کاملا اجرا می گردد و پلیس نسبت به رعایت آن از طرف خارجی ها هیچگونه انعطاف و اغماضی ندارد.

 

4- افراد خارجی که وارد این کشور میشوند باید مبدا و منبع پولهای همراه خود را بدانند تا درصورت سوال از طرف مقامات ذیربط بتوانند پاسخ لازم را داشته باشند در غیراین صورت مشمول پولهای قاچاق و غیر قانونی می شوند که براحتی نمی توان به حل و فصل آن اقدام نمود.

 

5- برای رانندگی در این کشور می باید گواهینامه ملی آن یا یک گواهینامه بین المللی (I D P) در اختیار داشته باشید. (I D P) یک مجوز بین المللی برای رانندگی است که دارندگان آن قادر خواهند بود بدون نیاز به گذراندن دوره های آموزش رانندگی یا شرکت در امتحانات راهنمایی و رانندگی در بیش از 160 کشور جهان رانندگی نمایند، مضاف بر اینکه این مجوز به عنوان یک سند معتبر بین المللی، می تواند تعیین و تأیید کننده هویت دارنده آن به شمار آید. اضافه می نماید متقاضیان این نوع گواهینامه می توانند در داخل کشور با مراجعه به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران معاونت راهنمایی و رانندگی و با ارائه گواهینامه ایرانی معتبر خود، نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

 

گزارش تصويري از طبيعت بكر و بسيار زيباي كشور سوئيس

mohsen بازدید : 62 چهارشنبه 19 آبان 1395 نظرات (0)

اینفوگراف چیست؟

تصویربیانی چگونه تعریف می شود؟

لغت اينفوگراف خلاصه شده‌اي از Information Graphic می باشد .امروزه اينفوگراف ها را بیشتر در اطراف خود میبینیم، كتاب‌هاي كودكان نقشه‌ها ، کلیه به نوعي از تصویربیانی به عنوان يك ابزار کارآمد بهره می جویند. ابزاري كه 2 هدف کلی را درگیرمیکند:

•           كمك به نمايش سريع، واضح و زيباي ايده‌هاي پيچيده  در سفارش طراحی اینفوگرافیک انجام می شود

•           نشر اطلاعات و داده‌ها به صورت بصري و سهل‌الوصول  سفارش ساخت اینفوگرافیک شامل می شود

اینفوگرافیک ‌ها یا گرافیک‌های اطلاع رسان، نمایشگران تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند. قیمت طراحی اینفوگرافیک یا طراحی و ساخت اینفوگرافیک نگاره‌ها در جاهایی که نیاز به توضیح ساده و یا سریع داده‌ها وجود دارد، استفاده می‌شوند . و معلوم می گردد برای سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت اینفوگرافیک دقت نمود

مغز ما علاقه زیادی به تحلیل و ذخیره اطلاعات به صورت بصری دارد. حتی ارتباط میان اشیا و اطلاعات را به شکل بصری ذخیره می‌کند نه لغوی.

mohsen بازدید : 61 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)

ریکاوری-اطلاعات-و-آموزش-تعمیرات-هارد
ریکاوری-اطلاعات-و-آموزش-تعمیرات-هارد

خواندن و نوشتن از رویه زیری لایه 3 . حرکت این دسته ها هماهنگ می باشد.
تعریف چند کلمه کلیدی :
Data rate : مقدار اطلاعاتی که درمدت 1 ثانیه از هارد لود و یا در آن نوشته می شود.
زمان جستجو : اینگونه تعریف می شود از تایمی که دسته

برای پیدا کردن پاکت صرف می کند.
بافر : حجمی که که اطلاعات بعد از خواندن در آن قرار می گیرد تا در صورت نیاز دوباره از آنجا خوانده شود. ( برای بالا بردن سرعت انتقال )
سرعت دورانی(SPINDLE) : سرعت گردش سیلندر ها تقسیم بر ثانیه.
آموزش تعمیرات هارد و بازیابی اطلاعات به چه صورت است:

كابل هاى اتصالى به هارد ديسك هاى IDE شامل كابل ۴۰ پين ديتا و كابل چهار پين برق مى باشد، اما در ديسك هاى سخت SATA از كابل هاى برق ۱۵ پين و هفت پين ديتا استفاده مى شود.
يكى از مزاياى هاردهاى Sata استفاده از كابل هفت پين ديتا است. با استفاده از اين كابل، فضاى داخل كيس خلوت و جريان هوا در كيس راحت تر به گردش درمى آيد، همين طور براى تنظيم دو هارد Sata نيازى به جابه جايى جامپرهاى روى هارد نيست، چون خود آن ها بنا به شماره پورت Sata تنظيم مى شوند.

این مقاله به توضیحاتی مفصل در مورد آموزش تعمیرات هارد می پردازد وهدف آن افزایش آگاهی شما در این زمینه می باشد.
جامپر (JAMPER SET) :

علاوه بر محل اتصال کابل‌ها، تعدادي پين در دو رديف ديده مي‌شوند. اين پين‌ها براي تعيين ترتيب درايو جاري هستند. بوسيلهء قراردادن شيئ کوچکي به نام Jumper که براي اتصال دو پين مجاور به کارمي‌رود ، ما مي‌توانيم یک اتصال بين دو پين ايجاد کنيم. با ايجاد اين اتصال تعيين مي‌کنيم که اين درايو Master است يا Slave . براي اينکه بدانيد يک جامپر را چگونه با قرارداد مي‌توانيد به برچسب روي هارد توجه کنيد.

این مقاله به توضیحاتی مفصل در مورد آموزش تعمیرات هارد می پردازد وهدف آن افزایش آگاهی شما در این زمینه می باشد.
نرخ انتقال :
هاردهاى IDE داده ها و اطلاعات را با سرعت ۱۳۳ مگابايت در ثانيه منتقل مى كنند، اما ديسك هاى Sata اطلاعات را با سرعت ۱۵۰ مگابايت در ثانيه جابه جا مى كنند. البته در انواع جديد اين ديسك (A10) اطلاعات با سرعت سه گيگا بايت در ثانيه منتقل مى شوند كه انقلابى در صنعت هارديسك مى باشد.

این مقاله به توضیحاتی مفصل در مورد آموزش تعمیرات هارد می پردازد وهدف آن افزایش آگاهی شما در این زمینه می باشد. شما در این زمینه می باشد.


























































mohsen بازدید : 67 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)

تعریف اینفوگرافیک ها درجلد یک مثال

تعریف اینفوگرافیک ها درجلد یک مثال:

زمان دهید یک مثال از ساختتصویربیانی بیان کنیم . گذری به اینفوگرافیک منظومه شمسی یا ده اختراع کشورایرلند کنید . می توان گفت هر دوی اینفوگرافیک ها را تا آخرنگاه کردید. حال تصور کنید اگر می خواستیم اینفوگرافیک منظومه شمسی را به صورت یک مقاله ارایه بدهیم چه می شد!؟ متنی شلوغ و خسته کننده که خلاف اصول بهینه سازی محتوا است. در نتیجه با طراحی اینفوگرافیک ارایه اطلاعات در یک قالب جمع وجور و خلاق که به آن اینفوگرافیک می گوییم به سرعت قادر به انتقال دانش به مخاطبین خود هستید. من شخصا فکر می کنم اینفوگرافیک ها یکی از بهترین ابزارهای ارتباطی است که در سالهای اخیر دیده می شود.

mohsen بازدید : 49 پنجشنبه 13 آبان 1395 نظرات (0)

گوگل در نظر دارد یک رایانه به چشم تزریق کند

شرکت گوگل به فکر است که یک کامپیوتر در چشم تزریق کند

این کمپانی لنزی ساخته است که بی انکه بخواهید هر دفعه عینک بزنید یا لنز بزنید ، سو دیدگانتان را تنظیم می‌کند. اما برای استفاده از این وسیله فرد باید کاری شبیه به تزریق انجام دهد. بعد از این که از طریق جراحی لنز چشم از کپسول چشم فرد برداشته شد، مایعی چسب مانند درون کپسول تزریق می‌شود، پزشکی که این جراحی را انجام می‌دهد “گجت داخل چشمی” را به کپسول لنز می‌چسباند.

این مایع، پس از تزریق، جامد می‌شود تا کپسول‌ لنز چشم و گجت را به هم بچسباند، و از این راه یک لنز طبی الکترونیکی بسازد. این لنز الکترونیکی مشکل بینایی فرد را برطرف می‌کند. سنسوری که در این وسیله وجود دارد قابلیت تشخیص دید اجسام دور و نزدیک را دارد و از این رو دیدی کاملا واضح به فرد می‌دهد.

گوگل برای این گجت درخواست حق ثبت اختراع کرده است. این درخواست که در سال 2014 به صورت پرونده درآمده بود، هفته‌ی گذشته منتشر شد. گوگل این گجت را یک لنز الکترونیکی می‌داند که بینایی را افزایش می‌دهد و فقط کافی است یک بار تزریق شود. البته شاید تزریق گجت به چشم خیلی ایده‌ی جالبی به نظر نرسد، اما یک‌بار کافی است تا همیشه از دردسر عینک و لنزهای طبی راحت شوید.

این اولین باری نیست که گوگل به ساخت تکنولوژی برای چشم انسان علاقه نشان داده. این غول تکنولوژی پیش از این اختراع لنز طبی هوشمند را هم به نام خود ثبت کرده است. این لنزهای هوشمند با انرژی خورشید کار می‌کنند و در کنار آن کارهایی مثل اندازه‌گیری سطح گلوکوز خون را انجام می‌دهند.

اما ثبت اختراع “گجت داخل چشمی”به این معنی نیست که این وسیله به زودی در دسترس قرار می‌گیرد. شاید باید چند سال دیگر هم با همین لنزهای‌ طبی و عمل‌های قابل برگشت با لیزر سر کنیم تا این تکنولوژی به مرحله‌ی اجرا برسد.

mohsen بازدید : 69 پنجشنبه 06 آبان 1395 نظرات (0)

ویژگی نصب ویندوز ۹۵ در ساعت اپل

یکی از ویژگی های ساعت های اپل نصب سیستم عامل ویندوزنودوپنج در این ساعت ها است.

به گفته مهر، با اندکی تغییرات برروی برنامه WatchKit می توان ویندوز ۹۵ مایکروسافت را برروی ساعت های هوشمند اپل نصب کرد.

اما صفحه نمایش ساعت اپل برای به تصویر کشیدن آیکون های ویندوز ۹۵ بسیار کوچک است و برای مدیریت صفحه از موس نمی توان استفاده کرد. به جای آن با سیستم حسگر صفحه نمایش می بایستی بر روی گزینه ها عمل کلیک را انجام داد.

در حقیقت ساعت های اپل برای نصب ویندوز عامل ۹۵ طراحی نشده اند اما این قابلیت ویژه را دارند تا این ویندوز را ساپورت کنند. بکارگیری ویندوز ۹۵ بر روی ساعت های اپل، سرعت پردازش را بسیار کند می کند.

هدف از بکارگیری ویندوز ۹۵ بر روی ساعت اپل، نشان دادن توان این غول فناوری است.

mohsen بازدید : 69 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

به چه دلیل کمرا دوتایی آینده عکاسی تلفن همراه است؟

این روزها حرکت های شگفت انگیزی از دوربین تلفن های همراه هوشمند برمی‌آید اما از طرف دیگرگوشی‌های به مرزهای سخت محدودیت‌هایی فیزیک  نزدیک شده‌اند.  به نظر می‌رسددر قالب گجتی که تنها ۷ میلی‌متر ضخامت دارد نمی‌توان بیش از این پیش رفت و کمپانی‌ها به دنبال چاره‌ای جدید برای حفظ روند بهبود دوربین گوشی‌های خود هستند.

امسال LG و هوآوی با پرچم‌داران اندرویدی جدید خود G5 و P9 در این زمینه پیشتاز شدند و دو اسلوب کاملا متفاوت را برای دوربین دوتایی معرفی کردند. درهرحال این اتفاقات نشان‌دهنده‌ی مسیر کلی آینده‌ی صنعت عکاسی موبایل است. شایعات نشان می‌دهد که آیفون هم در آینده‌ی نزدیک از این مسیر جدید پیروی خواهد کرد. چیزی نخواهد گذشت که نگاه ما به گوشی‌هایی با دوربین دوتایی شبیه به تصورمان از گوشی‌هایی با پردازنده‌ی دو هسته‌ای شود: یک پیشروی منطقی که هیچ نکته‌ی فوق‌العاده‌ای در خود ندارد.

اکوسیستم ماژولار LG G5 به‌یادماندنی خواهد بود ولی برجسته‌ترین نکته‌ی این گوشی جدید حضور یک دوربین پشت ثانویه است. یک دوربین ۸ مگاپیکسل واید در کنار دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی نشسته تا عکاسی از جمع‌های بزرگتر، مناظر طبیعی و ساختمان‌های بلند را ساده‌تر کند.

لنزهای معمول دوربین گوشی‌های موبایل فاصله‌ی کانونی و زوم ثابتی دارند. در نتیجه ازآنجاکه راه ساده‌ای برای افزودن زوم متغیر به دوربین گوشی‌های موبایل وجود ندارد حضور این سخت‌افزار مکمل برای این کار ضرورت پیدا می‌کند. عمق موردنیاز یک لنز زوم بیشتر ضخامت گوشی‌های موبایل مدرن امروزی است و زوم دیجیتال هم موجب از دست رفتن کیفیت تصویر خواهد شد. ال‌جی در G5 از یک لنز ثابت ثانویه استفاده کرده چراکه با توجه به فضای افقی موجود در داخل گوشی امکان این کار را داشته است. برجستگی دوربین گوشی هم به‌احتمال‌زیاد از فضای موردنیاز برای قطعات پیچیده‌تر لنز دوربین اصلی و لرزش‌گیر اپتیکال ناشی می‌شود.

گوشی هوآوی P9 هم از دو دوربین در پشت خود بهره می‌گیرد ولی هیچ‌گونه برجستگی در بخش دوربین‌ها ندارد. درواقع میان این دو گوشی بیشتر هوآوی P9 عکاسان موبایل را هیجان‌زده می‌کند؛ چراکه بهبود کیفیت تصویر را در دستور کار خود قرار داده است. ترکیب یک سنسور سیاه‌وسفید و یک سنسور رنگی نسبت به یک دوربین عادی سه برابر نور بیشتر جذب می‌کند که نتیجه‌ی آن شفافیت و شارپنس بسیار بهتر است. میزان قابل‌توجه بودن این بهبود به شرایط بستگی دارد. بااین‌حال روشن است که P9 بهترین دوربینی است که تاکنون هوآوی تولید کرده و سنسور ثانویه در این زمینه نقشی انکار نشدنی دارد.

موضوع به‌واقع چشمگیر در مورد هوآوی P9 این است که این گوشی یکی از باریک‌ترین پرچم‌داران موجود محسوب می‌شود که هنوز یک باتری بزرگ ۳۰۰۰ میلی‌آمپری و این دوربین‌های دوتایی را هم در خود جای داده. حتی اگر این گوشی برای استفاده از سنسور دوم مجبور به پرداخت هزینه‌ای فیزیکی بوده، این هزینه چندان آشکار نیست.

ویژگی مشترک گوشی‌های جدید ال‌جی و هوآوی این است که هر دوی آن‌ها موفق شده‌اند دوربین دوم را بدون فدا کردن چیز زیادی در زمینه‌ی طراحی اضافه کنند. همیشه اضافه شدن عملکردهای جدید بدون تخریب فرم یک گجت نشانه‌ی خوبی است و به گواهی این دو گوشی هوشمند آینده‌ی دوربین‌های دوتایی روشن خواهد بود. این مثالی است از تفاوت ناشی از دوربین اضافه‌ی G5 در زمینه‌ی رسیدن به میدان دید وسیع‌تر:

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,دوربین دوتایی عکس گرفته شده با دوربین اصلی LG G5

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,دوربین دوتایی

 عکس گرفته شده با دوربین واید LG G5 (حالت HDR)

 

عکس‌های وایدی که دوربین دوم LG G5 می‌گیرد به‌طورمعمول نیازمند استفاده از یک وسیله‌ی جانبی خارجی است. بنابراین اضافه شدن این قابلیت به خود گوشی در G5 راحتی بیشتری فراهم می‌کند. البته شاید این نکته برای گوشی موبایلی که تلاش دارد با تمرکز روی ماژول‌های افزودنی خارجی نام خود را بالا ببرد به‌نوعی متناقض به نظر برسد. ولی درهرحال انعطاف‌پذیری دوربین LG G5 چیزی است که سایرین از آن بی‌بهره هستند.

برای مشاهده‌ی کیفیت و ارزش دوربین دوتایی هوآوی P9 باید تصویر را زوم کرده و کاملا از نزدیک ببینید. در عکس زیر که در صحنه‌ای کم‌نور و به‌شدت زردرنگ گرفته شده دوربین P9 کنترلی شگفت‌انگیز را روی نویز تصویر به نمایش می‌گذارد. به‌ویژه توجه شما را به دکمه‌های کنترل صدای آیفون جلب می‌کنم که در سمت چپ تصویر قرار دارند. دقت کنید که چگونه دکمه‌های ولوم از پس‌زمینه‌ی تصویر یعنی توری اسپیکر جدا شده‌اند. همچنین به کیفیت شفاف لیبل آیکون‌ها روی صفحه‌نمایش دقت داشته باشید. این عملکردی است که دوربین هر گوشی موبایلی (یا حتی هر دوربین دیگری) می‌تواند به آن افتخار کند.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,دوربین دوتایی

برشی از عکس گرفته شده با دوربین دوتایی هوآوی P9 (برای دیدن تصویر کامل روی عکس کلیک کنید)

بدون نرم‌افزار خوب هیچ کاری از سخت‌افزار بر نخواهد آمد. نکته‌ی مثبت دیگر در مورد G5 و P9 این است که سنسور اضافی آن‌ها به‌خوبی با کل سیستم متحد شده است. ال‌جی عملکردهایی بسیار جالب برای نرم‌افزار دوربین خود تدارک دیده که عکس دو دوربین را برای رسیدن به افکت‌های کادربندی زیبا یا ساختن کلاژهای آسان باهم ترکیب می‌کند. سادگی رابط کاربری LG اجازه می‌دهد حتی افراد بسیار تازه‌کار هم بتوانند به‌سرعت با سخت‌افزار آن شروع به تولید و تجربه کنند.

چیزی که دوربین‌های دوتایی امروزی ال‌جی و هوآوی را از گجت‌های تصویربرداری سه‌بعدی گذشته متمایز می‌کند این است که خروجی آن‌ها درست مثل دوربین‌های عادی یک تصویر تخت با سازگاری جهانی است. بدین ترتیب قادر خواهید بود تصاویر حاصل از دوربین‌های دوتایی G5 و P9 را بدون نگرانی از دستگاهی که قرار است آن‌ها را نمایش دهد با همگان به اشتراک بگذارید. همچنین با وجود این‌که سرعت عکس‌برداری با دو دوربین نسبت به استفاده از یک دوربین کمتر است، تفاوت آن‌قدر نیست که کسی را اذیت کند.

دوربین دوتایی پیش‌نمایشی از آینده‌ی عکاسی موبایل است؛ حتی اگر در آیفون بعدی استفاده نشود.

از شایعاتی که پیرامون دوربین آیفون ۷ پلاس منتشر شده به نظر می‌رسد این گوشی هم از یک سیستم دوربین دوتایی استفاده خواهد کرد که شباهت زیادی به دوربین هوآوی دارد. اگر این سناریو درست از آب دربیاید تاثیر قابل‌توجه اپل به شتاب گرفتن این گرایش منجر خواهد شد و دیگران را هم به آزمودن آن ترغیب خواهد کرد. ولی حتی بدون امضای آیفون هم اضافه کردن یک دوربین ثانویه ارزش خود را به کاربران (و مقرون‌به‌صرفه بودن خود را به تولیدکنندگان) ثابت می‌کند.

در آینده‌ای دورتر حتی ممکن است گوشی‌ها تعداد بیشتری لنز و سنسور را به خود ببینند. دوربین Light 16 همین ایده را مطرح کرده است. ولی برای آینده‌ی نزدیک‌تر احتمال این‌که دوربین‌های دوتایی وظیفه‌ی پیش بردن عکاسی موبایل را بر عهده بگیرند بسیار زیاد است. زمانی که تکنولوژی به مرزهای محدودیت سرعت پردازنده‌های تک‌هسته‌ای رسید ابتدا آن‌ها بهینه‌تر شدند و سرانجام تعداد هسته‌ها افزایش یافت. به نظر می‌رسد در مورد دوربین گوشی‌های هوشمند هم همین تاکتیک در حال رواج یافتن باشد.

mohsen بازدید : 59 شنبه 24 مهر 1395 نظرات (0)

به چه طریق می توان تعمیرات لپتاپ را انجام داد
تعمیرات لپتاپ تعمیر لپ تاپ :یکی از معتبرترین دورهای تعمیرات است که دردنیا نو کنونی با درنظرگرفتن رشد فروش تصاعدی این کالا  به خدمات و ساپورت بیشتری در مراکز ارایه این کالا نیازمند می باشد و افراد مشتاق برای یادگیری تعمیرات لپ تاپ , پس از طی کردن این دوره آموزشی سریعا جذب بازار کار دراین زمینه خواهند شد. استادان این رشته با قدرت و توانایی و تجربه بالا و مثال زدند در زمینه آموزش و تعمیرات لپ تاپ در یک سکشن سه مرحله ای که شامل روش های تئوری ، روش های تجربی و تعمیرات است که هر کدام پایه و پیش نیاز مرحله بعدی می باشند که در اختیار کار آموز قرار می گیرد.
ته
مرکز حرفه ای تعمیرات لپ تاپ در تمامی مدل های لپ تاب همراه با مجوز رسمی و ضمانت نامه معتبر، درمدت زمان  کوتاه, با پیشرفته ترین تجهیزات تمامی قطعات لپ تاپشما را ازقبیل مودم وایرلس ،درایو لپ تاپ  ، سی پی یو  و رم و...انجام میدهد.در صورت  تعمیرات لپ تاپ ، چک داخلی و خدمات نرم افزاری بصورت کاملا رایگان صورت میگیرد .


تعمیر لپ تاپ

تمامی خدمات تعمیر لپ تاپ بصورت فوق حرفه ای  برای همه مارک ها و مدل های لپ تاپ صورت میگیرد. هر مدل و برندی که دچار ایراد های بزرگ یا کوچک نرم افزاری یا سخت افزاری باشد تفاوتی ندارد.چیزی که دراینجا مهم است این است که لپ تاپ شما دچار مشکل شده است و می بایست به صورت حرفه ای تعمیر گردد. خواست ما این است که شما راضی باشید و به همین خاطر تمام توان و نیرو خود را در تعمیرات لپ تاپ بر اصل رضایت شما خوبان بنا کرده ایم.

نشت مایعات به داخل لپ تاپ و یا سقوط لپ تاپ به درون مایعات  به هنگام نشت و ریزش هرگونه مایعات به داخل لپ تاپ و یا پرتاب لپ تاپ به درون آب و یا مایعات به هیچ وجه اقدام به روشننمودن لپ تاپ ننمائید و فورا آن را به مراکز تخصصی و معتبر تعمیرات لپ تاپ بفرستیدتوجه : اقدامات لازم در زمان ریختن آب و مایعات تعمیرات لپ تاپبر روی لپ تاپ و یا افتادن لپ تاپ به درون آب و مایعات میتوانید ناجی لپ تاپ خود باشید اگر در کوتاه ترین زمان ممکن جریان برق آداپتور لپ تاپ را قطع کنید  و بلافاصله باطری لپ تاپ را از لپ تاپ جدا کنید.

پس از اینکه این دو کار حیاتی را انجام دادید بدون هیچگونه کنجکاوی جهت آزمایش سالم بودن لپ تاپ آن را به مراکز تخصصی ارجاع دهید تا بصورت اصولی اقدام تعمیرات لپ تاپبه کنترل آب رفتگی به داخل لپ تاپ و رفع مشکلات احتمالی پیش آمده کنند.

همواره به یاد داشته باشید که کوچکترین رطوبت ممکن که توسط چشم نیز قابلتعمیرات لپ تاپ رویت نیست می تواند موجب اتصالی هزاران قطعه الکترونیکی موجود بر روی قسمت های الکترونیکی لپ تاپ شود و اتفاقاتی از جمله از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی هارد دیسک ، سوختن یک یا چند قطعه لپ تاپ و حتی سوختن مادربرد لپ تاپ که تعمیر و یا تعویض آن هزینه های نسبتا سنگینی را ممکن است به شما متحمل کتدی تغذیه شود. بسیاری  از آن‌ها چند سلول ۳ ولت دارند که دراجرای عملکرد ساعت و دیگر فرآیندها در هنگام قطع برق مفید است.

mohsen بازدید : 58 دوشنبه 19 مهر 1395 نظرات (0)

به چه طریق امکان دارد تعمیر لپتاپ را انجام داد
تعمیرات لپتاپ تعمیر لپ تاپ :یکی از معتبرترین سیکل های تعمیر می باشد که دردنیا پیشرفته امروز با درنظرگرفتن رشد فروش تصاعدی این کالا  به خدمات وضمانت زیادتری در بازارهای  ارایه این محصول

mohsen بازدید : 61 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (0)

روگذرمعلق بابلسربرمی گرددبه دوره پهلوی اول است و درتاریخنه بهمن هزارسیصدهشتادوشش با شمارهٔ ثبت ۲۰۶۷۴ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

پل فلزی بابلسر، در سال ۱۳۱۳ ، قبل از جنگ جهانی دوم توسط مهندسین و متخصصین آلمانی و سوئدی بر روی بابلرود احداث شد و از مهمترین آثار باستانی و از جاذبه های شهر می باشد که بر زیبایی بابلرود می افزاید.

 این پل اولین پل ماشین رو می باشد که قسمت شرقی و غربی بابلسر را بهم پیوند می دهد و راه ارتباطی بابلسر ، فریدونکنار و در مسیر شاهراه شرقی _ غربی استان می باشد و بسیار پرتردد است.

طول آن ۸۰ متر ، عرض آن ۸ متر و ارتفاع آن ۱۶ متر می باشد.این پل به نوعی نماد شهر بابلسر محسوب می شود.

mohsen بازدید : 79 شنبه 20 شهریور 1395 نظرات (0)

بهرمندی بسیار زیبااز لوستر درطراحی دکوراسیون منزل

یکی از مواردی که در زیبایی منزل تاثیر بسیاری دارد دکوراسیون است.

نورپردازی و استفاده از لوستر در طراحی دکوراسیون داخلی منزل از اهمیت زیادی برخوردار است و استفاده بسیار زیبا از لوستر در طراحی داخلی منزل سبب ایجاد جذابیت در طراحی فضای داخلی منزل میشود. براي نورپردازي دکوراسيون داخلي خانه راه هاي سريع و ارزان هست که مي‌تواند به شما کمک کند تا با نورپردازي فضاي خانه خود را بيش از پيش آرامش‌بخش کنيد تمرکز همه اين روش‌ها بر افزودن عمق و جذابيت ديد بيشتر به دکوراسيون خانه است به گونه‌اي که افرادي که از خانه شما ديدن مي‌کنند لذت ببريد و به آرامش برسيد. اگر بخواهيد نور زيادي در فضاي اتاق تان داشته باشيد،بهتر است از لوستري استفاده کنيد که لامپ هاي آن رو به پايين باشد .با اين همه ، ممکن است از لامپ هاي هالوژن براي نورپردازي موضعي بهره بگيريد و لوستر در اتاق شما فقط جنبه تزييني داشته باشد؛ در اين صورت لوستري ظريف با چند لامپ شمعي کفايت خواهد کرد.لوستر هاي کريستال يا برنزي با شيوه چيدمان کلاسيک همخواني دارند و در اتاق هايي که با مبلمان سنتي آراسته شده اند، به خوبي مي توان از آن ها استفاده کرد.

لوسترهاي برنجين، يا طلايي که اصطلاحا آب طلا داده شده اند ،نمايي با شکوه دارند و به لوازم اتاق جلوه اي چند برابر مي دهند . به همين دليل ،در اتاق هاي پذيرايي کاربرد مي يابند. لوستر هاي پارچه اي، حصيري ، وبلورين به شکل گوي ،براي اتاق هاي خواب مناسب اند و اگر رنگ هاي گوناگون داشته باشند، نور رنگين را در اتاق پخش کرده ، محيطي شاعرانه به وجود مي آورند.

براي همه کليدهاي برق در نورپردازي‌هاي کلي (سقفي) از ديمر استفاده کنيد. نور سقفي اتاق، زماني که قصد استراحت يا ديدن فيلم را داريم مي‌تواند بسيار تند و آزاردهنده باشد. پس با استفاده از از ديمر به جاي کليدهاي برق سنتي، با چرخاندن آنها به آساني ميزان و شدت نور را متناسب با شرايط مختلف تنظيم کنيد. براي نمونه هنگام مطالعه يا برگزاري ميهماني‌ها از نور بيشتر و هنگام استراحت يا تماشاي فيلم از شدت نور کمتري استفاده کنيد. استفاده از ديمر همچنين مي‌تواند هزينه ماهيانه مصرف برق شما را کاهش دهد و کمک کند تا به صورت بهينه از انرژي استفاده کنيد.

 سرويس بهداشتي يکي از مکان‌هاي بسيار مناسب براي استفاده از چراغ‌هاي تزئيني است زيرا با کمک اين چراغ‌هاي به اندازه زيادي بر زيبايي و لطافت دکوراسيون اين فضا افزوده مي‌شود (فراموش نکنيد که بايد دور از آب نصب شوند).

لوسترها مي توانند تعريف کننده يک فضا باشند، مثلا در بالاي بيشتر ميزهاي غذاخوري حتما يک لوستر قرار مي گيرد که به تعريف محدوده ي فضايي و متفاوت بودن از ساير فضاهاي داخلي خانه تاکيد مي کند. معمولا چون بيشتر ميزهاي غذاخوري دايره اي شکل هستند. بهتر است که اوسترهايي که انتخاب مي کنيد هم دايره اي شکل باشند.

براي فضاهاي ديگري مانند بالاي کانتر يا همان اپن آشپزخانه هم مي توان لوستر هايي که معمولا به اسم آويزهاي خطي شناخته مي شوند استفاده کرد. اين آويزها کل فضاي اپن شما را روشن مي کنند و به آن حال و هوايي متفاوت مي دهند.

اجسام بازتاب دهنده نور ، مانند لوازم شيشه اي و آينه اي ، يا فلزي يا سطوح صيقلي و براق ، نه تنها نور فريبنده اي به اتاق مي افزايند ، بلکه به نور محيط نيز انرژي ونيرويي مضاعف مي دهند و به اين ترتيب سبب مي شوند تمام فضا درخشان تر و با روح تر به نظر آيد . از اين رو ، خوب است بر روي اين گونه وسايل ، آباژورهايي با کلاهک هاي رنگين قرار دهيد تا بازتابي از نور درخشان و رنگارنگ در گوشه اي از اتاق يا راهرو به دست آوريد.

برای زیباتر شدن خانه میتوان از تصاویر و مقالات در زمینه طراحی دکوراسیون در اینترنت استفاده کرد.

دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون

mohsen بازدید : 79 شنبه 13 شهریور 1395 نظرات (0)

عنوان : طرح فوق العاده دکور پنجره اداره

دکوراسیون سنتی یکی از سبک های دکوراسیون و طراحی منزل میباشد.همچنین شما با استفاده از این سبک در دکوراسیون حمام منزلتان میتوانید بهترین استفاده را از فضای حمام و سرویس بهداشتی تان داشته باشید.

تاثیر روشنایی منزل در طراحی داخلی بسیار زیاد است و روشنایی منزل به زیبایی دکوراسیون منزل و فضای خانه شما شما کمک میکند.

مگر می شود از آباژورها و حس آرامش دهنده آن ها در اتاق خواب به راحتی گذشت؟  آباژورهای شیک دکوراسیون منزل شما را زیر و رو می کنند و من به راحتی به شما این اطمینان را خواهم داد که اصلا از حضور آن ها در فضای اتاق خواب تان و حتی دکوراسیون داخلی منزل تان پشیمان نخواهید شد. اگر می خواهید دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان متفاوت باشد، به جای آباژورهای رومیزی می توانید از آباژورهای سقفی استفاده کنید. این آباژورها می توانند سیم های بلندی داشته باشند و از سقف تا کنار تخت خواب تان پایین بیایند. جلوه مدرن این آباژورها را به سادگی نمی توان نادیده گرفت.

آباژورهای سقفی شما می توانند پایه و سیم های کوتاه داشته باشند و بعد با ایده های شما تزیین شوند. دقیقا مثل اتفاقی که در عکس بالا افتاده است، این آباژورها دارای پایه های کوتاه هستند اما به وسیله پارچه های بلندی که در اطراف آن ها نصب شده است، به نظر می رسند که بسیار بلند هستند. اباژورهای بلند چهره ای لوکس به اتاق خواب شما می دهند. شما می توانید این آباژور ها را خودتان بسازید.

امروزه ساخت فرم‌ها و شکل های هندسی در قالب سقف کاذب در میان سقف اصلی به همراه تعداد زیادی چراغ های هالوژن بر روی آنها بسیار رایج شده است. غافل از آنکه این قبیل سقف ها هم باعث شلوغ شدن فضا شده و هم ارتفاع ظاهری سقف اصلی را کاهش می دهد. حال در نظر بگیرید اگر در میان این سفینه های گچی لوستری با ابعاد بزرگ و چندشاخه نیز آویخته شود، چه نتیجه ای حاصل خواهد شد. برای چنین موقعیتی لوسترهای ظریف سقفی بهترین انتخاب محسوب می شوند. درصورتی که سقف اتاق‌نشیمن شما گچ‌بری و تزئیناتی دارد بهترین گزینه برای انتخاب لوستر، یک لوستر ساده و بدون شلوغی است زیرا انتخاب یک لوستر شلوغ در کنار تزئینات سقف باعث شلوغ به‌نظر رسیدن سقف اتاق می‌شود

ارتفاع سقف: ارتفاع سقف یکی از تعیین کننده ترین عوامل در انتخاب لوستر است. هنگامی که سقف محیط مورد نظر شما از حد معمول خیلی کوتاه تر باشد، شما نمی توانید از لوسترهای آویز به خصوص از نوع آویز کریستال دار استفاده کنید زیرا امکان برخورد سر افراد با آن به هنگام رفت و آمد وجود مگر آنکه محل آویختن لوستر به گونه ای باشد که یا در بالای میز پذیرایی و یا ناهارخوری قرار گیرد ولی به طور کلی در شرایط عادی برای سقف های کوتاه بهترین انتخاب لوسترهای به اصطلاح سقفی است.

 - ابعاد لوستر:  علاوه بر موضوع نورپردازی، تعداد شاخه ها و میزان وات لامپ های مورد استفاده در لوستر، حفظ تناسب ابعاد آن با فضا نیز از جمله ضروریات است بنابراین برای فضای کم وسعت، لوستری انتخاب نکنید که اگر چه کم شاخه است ولی از ابعاد بزرگی برخوردار باشد زیرا فضایی نازیبا را ایجاد می کند.

 نحوه نورپردازی: نورپردازی توسط لوستر به طور کلی چه آویز و چه سقفی با توجه به طرز قرارگرفتن شاخه ها و در نتیجه لامپ، به سه فرم اصلی سربالا، سر پایین و خوابیده تقسیم می شوند. در مدل سربالا نور به طرف بالا انتشار یافته و در نتیجه سقف هم روشن می شود ولی در مدل سر پایین از آنجا که شاخه ها و در نتیجه لامپ ها، به سمت پایین قرار دارند نور حاصل در بخش پایانی اتاق بیشتر بوده و سقف تاریک تر خواهد بود و در مدل سوم شاخه ها به موازات سقف و به صورت خوابیده بوده و معمولاً این فرم در قالب لوسترهای غیرآویز و به اصطلاح سقفی وجود دارند. نورپردازی در این نوع لوستر ابتدا به طرفین یعنی دیوارها صورت می گیرد.

شما میتوانید با استفاده از دوره های آموزشی در  دکوراسیون,دکوراسیون داخلی, آموزش تعمیرات پرینتر و یا استفاده از دوره های طراحی داخلی و معماری و آموزش تعمیرات  ECU  شرایط بهتری یرای دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید.

mohsen بازدید : 63 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان: برای خواب راحت چه بخوریم ؟؟؟

باید فلان وسیله را برای من بخرید، من امروز این ناهار را نمی خواهم و برای من چیز دیگری درست کنید، بعدازظهر باید به فلان پارک برویم و ... . این ها گوشه ای از درخواست های کودکان است که دوست دارند به همه آن ها پاسخ مثبت داده شود وگرنه جیغ، گریه، اوقات تلخی و ... به راه می اندازند تا به هدف شان برسند.
با این حال و در این بین، همیشه یک سوال برای والدین به وجود می آید که کدام درخواست های کودک مان منطقی است و باید به آن ها پاسخ دهیم و کدام هایشان، غیر منطقی است و نباید به آن ها جامه عمل بپوشانیم.
در پاسخ به این که «چگونه بفهمیم خواسته کودک مان منطقی است یا غیر منطقی؟»، باید گفت که خواسته های منطقی همان نیازهای طبیعی کودک هستند مانند نیاز به آب، غذا، بازی، محبت، توجه، نوازش و ... که باید به موقع، بجا و به اندازه برآورده شوند و اگر از چارچوب اصلی خارج شوند، ارضای بیشتری را طلب می کنند یا اگر بخواهند در زمان و مکانی غیر از زمان و مکان خودشان برآورده شوند، یک خواسته غیر منطقی است که قطعا باید در مقابل آن ها مقاومت کرد.
شباهت چراغ راهنمایی و رانندگی و درخواست‌های کودکان
شاید در این جا، چراغ های راهنمایی و رانندگی مثال خوبی باشد یعنی وقتی خواسته کودک منطقی باشد، به آن عمل می کنیم یعنی چراغ سبز است اما وقتی خواسته اش غیر منطقی است، به هیچ عنوان تسلیم نمی شویم یعنی چراغ قرمز است. در این بین باید مثل پلیس عمل کنیم که قاطعانه حکم را اجرا می کند و به عکس العمل های ما توجهی نمی کند، ما هم به عکس العمل های کودک مثل گریه کردن، توهین کردن و ... اعتنا نمی کنیم و تسلیم نمی شویم. واضح است که در این مواقع حق نداریم او را دعوا کنیم، توهین کنیم و ...
3. مثال مصداقی
این موضوع را با چند مثال، مصداقی تر توضیح می دهیم.
مثال یک: کودک دوست دارد با او بازی کنید (نیاز منطقی و چراغ سبز)، اما این نیاز تا زمانی منطقی محسوب می شود که در یک فاصله زمانی معین مثلا نیم ساعت، یک ساعت و ... (متناسب با توان، انرژی روانی و جسمی شما که همان سطح پذیرش است) انجام شود اما اگر خواسته او برای ادامه بازی خارج از توان شما یا به عبارتی خارج از سطح پذیرش شما باشد، یک خواسته غیر منطقی بوده، پس باید محترمانه ولی قاطعانه به او بگویید: «می دانم دوست داری بازی کنیم ولی من خسته شده ام و نمی توانم ادامه دهم» و در مقابل اصرار، گریه یا نق نق کردن او مقاومت کنید و بگویید: «نه نمی توانم» اما توهین، سرزنش تحقیر، تنبیه و ... هیچ جایگاه تربیتی نخواهد داشت.
مثال دو: این که کودک دوست دارد، سر میز غذا برای ماست و خورشت ظرف جداگانه ای داشته باشد، یک خواسته منطقی است، اما زمانی که می خواهد در ظرف ماست یا خورشت شما انگشت بزند، یک خواسته غیر منطقی است و باید از آن ممانعت به عمل آورید.







مثال سه: زمانی که کودک درباره وسایل تزیینی خانه اقوام سوال می پرسد یا می خواهد از نزدیک آن ها را ببیند، به یک نیاز طبیعی یعنی حس کنجکاوی پاسخ می دهد اما وقتی با سر و صدا و جیغ و گریه می خواهد آن ها را بردارد، دست بزند یا با خود به خانه بیاورد، کاملا خواسته غیر منطقی است.
چند توصیه روان شناسانه
بهترین و کارآمدترین رفتار، تسلیم نشدن در مقابل خواسته های غیر منطقی کودک است. پس هر وقت می خواهد با جیغ، گریه و سر و صدا به خواسته هایش برسد، به هیچ عنوان توجه نکنید، عصبانی نشوید، داد نزنید، صحبت نکنید، تسلیم او هم نشوید، فقط و فقط بی تفاوت باشید، انگار او را می بینید و حرف هایش را نمی شنوید. البته این کار ساده ای نیست و نیازمند صبر و حوصله و تمرین است به خصوص اگر در یک جمع قرار داشته باشید.
همچنین هرگاه تقاضایش را به آرامی بیان کرد، به او توجه کنید ولی اگر خواسته اش غیر منطقی است، باز هم تسلیم نشوید و به جای هرگونه صحبت اضافی، نصیحت یا سر و صدا فقط و فقط بگویید: «نه، نمی شود.» اگر هم کودک با شما لجبازی می کند، سعی کنید با زبانی ساده و خیلی مختصر برایش توضیح دهید ولی از سخنرانی های طولانی، تاکید زیاد، اصرار کردن زیاد، نصیحت، تذکر و ... جدا بپرهیزید چون برای او نرم افزاری که بتواند این سی دی های شما را بخواند، هنوز نصب نشده است(!) یعنی هنوز به آن مرحله شناختی نرسیده است که مفهوم صحبت های شما را بفهمد.













mohsen بازدید : 119 چهارشنبه 25 فروردین 1395 نظرات (0)

عنوان: همه چیز درباره زندگی در آلمان و آشنایی با (Blue Card)آلمان 

کشورآلمان برای دانشجویانی که قصد مهاجرت به آلمان دارندقوانینی راوضع کرده است که در این مقاله توضیح داده شده است.

مهاجرت به آلمان و آشنایی با بلوکارت (Blue Card) آلمان

مهاجرت به آلمان یا اروپا از راه بلو کارت (Blue Card) یکی از راه های رسیدن به این کشور برای اقامت است.بلو کارت نیز مانند گرین کارت آمریکا می باشد.از طریق بلو کارت می توان برای کارگران ماهر, متقاضیان تحصیل و افراد جویای کار, اقامت اروپا را اخذ نمود.بلو کارت اتحادیه اروپا در ابتدا برای 4 سال صادر می شود, و یا برای یک دوره قرداد کار شما با کارفرما در اختیار شما قرار می گیرد.در طول دو سال ابتدایی حضور در آلمان, هرگونه تغییر شغل در اروپا باید با هماهنگی و تایید سازمان مهاجرت کشور باشد.

از خانه تا اقامت دائم آلمان را با Blue Card در 3 سال طی کنید.

نیروهای متخصص که اهل کشورهای خارج از حوزه ی یورو می‌باشند، می‌توانند تقاضای اجازه کار موقت تحت عنوان Blue Card (بلو کارت یا کارت آبی) کنند. درخواست Blue Card باید به اداره اتباع خارجی در شهرها و ایالت های مختلف آلمان ارایه شود. تصمیم صدور و یا عدم صدور بلو کارت برای متقاضیان، توسط اداره اتباع خارجی (Die Ausländerbehörde)، اداره کار (Arbeitsbehörde) و همچنین آژانس کار (Die Agentur für Arbeit) که در سراسر جمهوری فدرال آلمان نمایندگی دارند، اخذ میگردد.

شرایط درخواست بلوکارت:

-متقاضیان کارت آبی باید یا دارای مدارک دانشگاهی از مراکز آموزش عالی آلمان باشند و یا در صورتیکه در خارج از آلمان تحصیل کرده اند، مدارک تحصیلی خود را به تایید سازمان های دولتی ذی ربط برسانندتا بتوانند به دنبال تحصیل در آلمان و یا به دنبال شغل باشند.

-کارت آبی به افرادی اعطا میگردد که توانسته باشند شغلی پیدا کنند که درآمد سالیانه آن 46.400 یورو (بدون کسر مالیات) باشد. البته اگر شغل آنها جز شغل هایی باشد که در حال حاضر با کمبود نیروی کار مواجه هستند، داشتن درآمد سالیانه 37.752 یورو (بدون کسر مالیات) کفایت میکند. این شغل ها در حال حاضر عبارتند از:

متخصان علوم طبیعی (فیزیک، شیمی، بیولوژی و …)، آرشیتکت، مهندس (کلیه علوم مهندسی)، طراح فضای شهری، پزشک (به استثنای دندانپزشک) و متخصصان علوم کامپیوتر و فناوری ارتباطات.

-موافقت نامه سازمان کار آلمان (Die Bundesagentur für Arbeit)

 اگر متقاضی کارت آبی، تحصیلات دانشگاهی خود را در آلمان به پایان رسانده است، جهت دریافت کارت آبی، نیازی به موافقت نامه سازمان کار آلمان ندارد، در غیر این صورت، دریافت این مجوز الزامیست. اگر در ابتدا و قبل از مشغول به کار شدن، متقاضی یک دوره ی کارآموزی را باید پشت سر بگذارد (بیشتر در رشته های پزشکی و مهندسی و به منظور آماده کردن فرد)، مدارک و مجوزهای گذراندن این دوره های کارآموزی قبل از اعطای بلو کارت باید توسط متقاضی به اداره اتباع خارجی ارایه گردد.

 اداره اتباع خارجی هر ایالت فقط در صورتی مجاز است که برای متقاضی مهاجرت به آلمان، بلو کارت صادر کند، که آن متقاضی قبلا خود را در حوزه استحفاظی آن اداره اتباع خارجی، ثبت نام کرده باشد. به عبارت دیگر، متقاضیانی که خارج از آلمان هستند، نمیتوانند به صورت مستقیم و از خارج مرزهای آلمان درخواست کارت آبی برای اقامت در آلمان کنند، بلکه ابتدا باید درخواست ویزای کاری کنند (جهت درخواست ویزای کاری آلمان از طریق نمایندگان ویزا موندیال بر روی اینجا کلیک نمایید) و پس از دریافت ویزای کاری وارد آلمان شوند، سپس 6 ماه فرصت به آنها داده میشود تا شغلی بیابند که حداقل درآمد سالیانه را داشته باشد، در این مرحله متقاضی میتواند جهت درخواست کارت آبی اقدام نمایند.

 مهاجرت به آلمان و بلو کارت آلمان

مدارک لازم هنگام درخواست بلو کارت:

پاسپورت
یک قطعه عکس بیومتریک (35mm x 45mm)
ترجمه مدارک دانشگاهی
گواهی معتبرسازی تحصیلات دانشگاهی
ترجمه سوابق کاری در خارج از آلمان (در صورت وجود سابقه کاری)
قرارداد کاری و یا پیشنهاد کاری که به صورت ملموس از طرف یک شرکت به متقاضی ارایه شده لست.
فرم پر شده درخواست تمدید اقامت
در صورت لزوم، موافقت نامه سازمان کار آلمان(مراجعه شود به بالا)
در صورت لزوم تکمیل و ارایه فرمی که در آن شغل متقاضی تشریح شده باشد.
در صورتی که ابتدا متقاضی باید یک دوره کارآموزی بگذراند، باید مدرک مربوطه ارایه شود.
مدت اعتبار Blue Card چه قدر است؟









در ابتدا در صورت داشتن کلیه شرایط فوق، یک Blue Card که دارای اعتبار چهارساله است برای متقاضی صادر میشود. پس از 3 سال از تاریخ صدور Blue Card، در صورتی که متقاضی هم چنان مشغول به کار در آلمان باشد، میتواند درخواست اقامت دایم کند. اگر دارنده Blue Card دارای سطح زبان آلمانی حداقل B1 باشد، وی میتواند پس از 2 سال از تاریخ صدور Blue Card، درخواست اقامت دایم نماید.

منبع : www.bluecard-eu.de

 بلو کارت یکی از راه های اخذ اقامت آلمان میباشد.بلو کارت نیز مانند گرین کارت آمریکا می باشد.

 مهاجرت به استرالیا- مهاجرت به استرالیا - اقامت استرالیا 

 

mohsen بازدید : 103 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (0)

عنوان:اختلال شخصیت بدگمان

تم قرمز در دکوراسیون خانه یکی از رنگ هایی است که کمتر در منازل ما ایرانی ها از آن استفاده می شود. همانطور که می دانید قرمز یک رنگ قدرتمند و تحریک کننده است که می تواند بسیاری از احساسات و حالت ها را در فضا پخش کند.

تم قرمز در دکوراسیون خانه یکی از رنگ هایی است که کمتر در منازل ما ایرانی ها از آن استفاده می شود. همانطور که می دانید قرمز یک رنگ قدرتمند و تحریک کننده است که می تواند بسیاری از احساسات و حالت ها را در فضا پخش کند. البته بخاطر همین موضوع که قرمز رنگی قوی و شاخص است، اگر به مقدار زیاد استفاده شود تقریبا با هیچ رنگ دیگری در دکوراسیون خانه هماهنگ نمی شود. اما نمونه مدل هایی که در این مطلب با آنها آشنا خواهید شد تم منزل خود را با بکار بردن مقدار بسیار مناسبی از رنگ قرمز طراحی کرده اند تا همچنان فضا برای آزمون و خطا باز باشد.

مورد اول آپارتمان مدرنی است که برای یک زوج جوان طراحی شده و از تمی تمام صنعتی و صد البته خلاقانه در چیدمان بهره می برد.  اتاق نشیمن خانه پلانی باز دارد و نمایی شبیه به یک انباری بازسازی شده دارد! نمای اتاق نشیمن با قرار دادن مبل راحتی بسیار شیک و ابزار آلاتی متعلق به دوره های زمانی مختلف تزیین شده است. در طراحی این خانه از رنگ قدرتمند قرمز بدون هیچ ترسی استفاده شده تا توجهات را بیشتر به سمت دکوراسیون ویژه این خانه جذب کند.

mohsen بازدید : 73 سه شنبه 25 اسفند 1394 نظرات (0)

عنوان: شرایط اکونومیک ترکیه و روش های دریافت مجوز کار در این کشور

برای مهاجرت به ترکیه میتوان از طریق تخصص و کار اقدام کرد،که باکسب اطلاع از قوانین وچگونگی آن میتوان کار مناسب را پیداکرد.

قوانین کشور ترکیه

خرید و فروش اشیاء عتیقه و یا خروج و ورود آن به ترکیه مستلزم گرفتن مجوز قانونی می باشد.

باتوجه به اینکه افرادی با جعل عنوان و در پوشش مامورین سازمانهای مختلف به شما مراجعه نموده و از شما درخواست ارائه مدارک هویتی می نمایند، لازم است قبل از پاسخگویی به هر سوالی، ضمن اجتناب از هرگونه برخورد فیزیکی، از آنان بخواهید شما را به نزدیکترین پاسگاه پلیس هدایت نمایند.

دربسیاری از موارد مشاهده شده است هموطنان عزیز بدون در نظر گرفتن مقررات مربوط به اشتغال و لزوم اخذ روادید کار، تنها باتوجه به لغو روادید توریستی میان دو کشور، مبادرت به فعالیت در مراکز تولیدی و یا خدماتی این کشور نموده اند که این موضوع منجر به تضییع حقوق آنان توسط کارفرمایان و صاحبان شرکت ها شده و از طرف دیگر به بازداشت و اخراج این افراد منتهی گردیده است. اتباع ایرانی حتما باید در صورت تمایل به اشتغال در این کشور نسبت به اخذ روادید کار اقدام نمایند و قبل از انجام سفر به این کشور، تقاضای خود را مبنی بر دریافت روادید ورود با حق کار، به نمایندگی این کشور در تهران ارائه نمایند.

در طول سفر با وسایل نقلیه شخصی، توسط پلیس مورد بازرسی قرار خواهید گرفت. لازم است ضمن رعایت قوانین رانندگی، مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشید و دراین خصوص با پلیس همکاری نمائید. ضمنا به منظور گرفتار نشدن در دام ربایندگان خودرو و … در هنگام مسافرت با اتومبیل شخصی در راه های این کشور، به شدت از سوار نمودن افراد ناشناس، ( زن ومرد ) تحت هر عنوان خودداری نمائید.

باتوجه به مقررات جدید ترکیه ، چنانچه صاحبان اتوبوس ها، کامیون ها و یا خودروهای شخصی در زمان ورود به این کشور، نسبت به سوار نمودن مسافران غیر قانونی از جمله افراد بدون گذرنامه، دارندگان گذرنامه جعلی و افرادی که مهر ورود در گذرنامه ایشان درج نگردیده است یا حتی اقدام به حمل برخی اجناس غیر قانونی ( مثل مواد مخدر حتی به میزان کم) نمایند، خودروهای آنان به نفع دولت آن کشور مصادره خواهد شد.

قانون محکومیت در ترکیه

به علت عدم وجود قرارداد انتقال محکومین از حبس میان دو کشور، در صورتی که فرد به هر عنوان توسط مقامات قضای این کشور به زندان محکوم شود، می باید دوران محکومیت خود را در زندان های محلی سپری نماید.

چنانچه به هر دلیل توسط پلیس محل بازداشت شدید بلافاصله از مامورین بخواهید به استناد ماده ۳۶ کنوانسیون وین ناظر بر امور کنسولی، مراتب را سریعا به سفارت یا نزدیکترین سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران اطلاع دهند و چنانچه زبان محل را نمی دانید از امضاء هرگونه اوراق و اسناد خودداری فرمائید. البته می باید مطلع باشید شما در این کشور تحت حاکمیت قوانین و. مقررات محل بوده و وظایف نمایندگی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ارائه خدمات کنسولی به معنای نقض مقررات کشور متوقف فیه نمی باشد.

قوانین ورود و اقامت در ترکیه

1. لازم است هموطنان عزیز در هنگام ورود به مبادی مرزی کشور ترکیه، دقت نمایند تا گذرنامه آنان ممهور به مهر ورود آن کشور شده باشد، لازم به ذکر است حتی در صورت سهل انگاری پلیس مرزی ترکیه، صاحب گذرنامه از نظرمقامات ذی صلاح کشور ترکیه متهم به عبور غیرمجاز بوده، عواقب این امر متوجه وی خواهد بود.

2. در حال حاضر اتباع ایرانی بدون اخذ روادید می توانند به ترکیه مسافرت نمایند و به مدت حداکثر ۳ ماه در این کشور اقامت داشته باشند. سفر به این کشور از طریق وسائل نقلیه زمینی (اتوبوس و قطار) و هواپیما امکان پذیر می باشد. تاکید می شود در صورت مسافرت از راه زمینی با تورها و اتوبوس های متعلق به شرکتهای معتبرمسافرت نموده و به توصیه های امنیتی توجه نمائید.

3. حضور بیش از سه ماه در ترکیه مستلزم اجازه رسمی از مقامات و تمدید مدت اقامت می باشد از این رو اقامت بیش از حد مجاز جریمه و حتی اخراج را به همراه خواهد داشت.

4. با توجه به لغو روادید میان جمهوری اسلامی ایران و کشور ترکیه، در صورت عزیمت به صورت عبوری ( ترانزیت) از آن کشور، طبق کنوانسیون وین، مأمورین مرزی ترکیه مجاز نمی باشند به بهانه جعلی بودن روادید کشور مقصد، اتباع ایرانی را بازداشت و یا بازجوئی نمایند. بدیهی است در صورت برخورد با اینگونه موارد، می باید موضوع را به نزدیکترین نمایندگی جمهوری اسلامی ایران منعکس نمائید تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

5. شکایات دریافتی توسط نمایندگی کشورمان در ترکیه حاکی است که پلیس فرودگاه یا نوار مرزی به بهانه جعلی بودن گذرنامه یا امهار گذرنامه مسافرین، برخوردهای نامناسبی با ایشان نموده است. در صورت وقوع موارد مشابه ضروری است در اسرع وقت مراتب را به نزدیکترین نمایندگی جمهوری اسلامی ایران گزارش نمائید تا موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد.

قوانین رانندگی در ترکیه

برای رانندگی در ترکیه می باید گواهینامه ملی این کشور یا یک گواهینامه بین المللی (I D P) در اختیار داشته باشید. (I D P) یک مجوز بین المللی برای رانندگی است که دارندگان آن قادر خواهند بود بدون نیاز به گذراندن دوره های آموزش رانندگی یا شرکت در امتحانات راهنمایی و رانندگی در بیش از ۱۶۰ کشور جهان رانندگی نمایند، مضاف بر اینکه این مجوز به عنوان یک سند معتبر بین المللی، می تواند تعیین و تأیید کننده هویت دارنده آن به شمار آید. اضافه می نماید متقاضیان این نوع گواهینامه می توانند در داخل کشور با مراجعه به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران معاونت راهنمایی و رانندگی و با ارائه گواهینامه ایرانی معتبر خود، نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

در سال 2015 با قوانین جدیدی که کشورترکیه در امور حقوقی مربوط به اتباع خارجی خواستار کار درکشور ترکیه اتخاذ کرد مورد توجه و استقبال اتباع خارجی برای اقامت ترکیه گردید.

 مهاجرت - مهاجرت به استرالیا- مهاجرت به استرالیا

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 2,565
  • بازدید کلی : 7,824